Jump to content

Grafiken laddar sent


TheWhiteElf
 Share

Recommended Posts

Jag har ett litet/stort problem med grafiken. Den laddas väldigt sent. Först är det jätte dålig grafik och lite senare så blir det som normalt igen. Jag har alldrig haft problem med Vice City innan. Jag har precis installerat det igen och nu efter några spelningar så funkar det inte som det ska. Jag har inställningarna på det högsta och det ska datorn klara av. Jag har testat med lägre inställningar, men det blir inte bättre för det.

Här är en bild när det är dålig grafik. På bilden kan man se att husen inte har laddats ordentligt. Alla hus på vänstra sidan syns inte.

post-12-1142103316_thumb.jpg

Redigerad av TheWhiteElf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet/stort problem med grafiken. Den laddas väldigt sent. Först är det jätte dålig grafik och lite senare så blir det som normalt igen. Jag har alldrig haft problem med Vice City innan. Jag har precis installerat det igen och nu efter några spelningar så funkar det inte som det ska. Jag har inställningarna på det högsta och det ska datorn klara av. Jag har testat med lägre inställningar, men det blir inte bättre för det.

Här är en bild när det är dålig grafik. På bilden kan man se att husen inte har laddats ordentligt. Alla hus på vänstra sidan syns inte.

Jag vet vad som är fel. Frame Limiter ska vara ON inte OFF! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har testat på lägsta draw distance. Men inte någon skillnad. Det konstiga är att för det mesta så funkar det som det ska. Det händer bara någon gång ibland att det blir så här. När det händer så måste jag starta om spelet och hoppas på att det funkar. Det blir bara så när jag startar spelet. Om det funkar när jag startar så blir det inte så när jag spelar.

Nu har jag fått ett annat problem fasst med min moddade GTA:VC mapp. Jag har en moddad och en omoddad... Ett ämne till....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...