Jump to content

SA segt av mods? ......


cobb
 Share

Recommended Posts

:lol: Gött om nån kan svara på mina frågor :wub:

FRÅGA ETT:

Blir San Andreas segare eller kan det krasha eller nåt om det blir för många moddar, isf hur många moddar typ.

Än så länge har jag typ 4 moddar och det har inte hänt något negativt. Spelar med hög grafik.

FRÅGA TVÅ:

Kan man förändra antalet bilar på spelet. Alltså om jag vill att en typ ferrari bara ska finnas väldigt lite av. Kan man ändra det typ i handling, eller vehicle eller nåt?

FRÅGA TRE:

När jag laddat ner bil-moddar så får man med en read-me fil som säger vilken bil jag ska ersätta. Min fråga är om man kan ersätta en annan, men skriva in samma siffror på handling och så som det står i read-me?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: Gött om nån kan svara på mina frågor :huh:

FRÅGA ETT:

Blir San Andreas segare eller kan det krasha eller nåt om det blir för många moddar, isf hur många moddar typ.

Än så länge har jag typ 4 moddar och det har inte hänt något negativt. Spelar med hög grafik.

FRÅGA TVÅ:

Kan man förändra antalet bilar på spelet. Alltså om jag vill att en typ ferrari bara ska finnas väldigt lite av. Kan man ändra det typ i handling, eller vehicle eller nåt?

FRÅGA TRE:

När jag laddat ner bil-moddar så får man med en read-me fil som säger vilken bil jag ska ersätta. Min fråga är om man kan ersätta en annan, men skriva in samma siffror på handling och så som det står i read-me?

Bra att göra två trådar :lol: .

Men jag svarar ialla fall på fråga 1.

Ja det blir segare/kan krascha om man har installerat många moddar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga tre: Du har redan fått ett svar på den, men. Du ska nog helst inte byta bil om du inte har fått med en .col fil till bilen. Det är ju den som bestämmer att man kan kollidera med bilen och var på bilen det kan hända/utföras. Om du t.ex laddar hem en bil utan .col fil och väljer byta ut en lång lastbil mot bilen så kommer du att kollidera med saker som du inte ens har nuddat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...