Jump to content

The Introducion


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

I denna filem n får man se hur det var innan cj kom tillbaks gjord a vRockstargames jag har länge sökt efter denna film och blev super glad när jag hittade den, tack vare mephis om googlat :o jaja Se den nu ---> http://video.google.com/videoplay?docid=40...ed+introduction

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I denna filem n får man se hur det var innan cj kom tillbaks gjord a vRockstargames jag har länge sökt efter denna film och blev super glad när jag hittade den, tack vare mephis om googlat ;) jaja Se den nu ---> http://video.google.com/videoplay?docid=40...ed+introduction

Fan jag glömde bort att posta samma grej som du gjorde nu. Hittade den där för typ 1 månad sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle jag inte tro, den var hittad på google man tankar ju inget man bara kollar isåfall blame google

Det är någon som laddat upp på google via google uploader och när man installerar det så går man med på ett avtal att inte ladda upp copyrightskyddat material. Så blame personen som laddade upp den. Dessutom så laddar man hem den... eller streamar den... man ser samma sak.

@Cyprez: Minns inte riktigt, men det är nära flygplatsen(den övergivna). Är inte så mycket att se i spelet. Bara 2 svarta liksäckar.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undra vem CJ's pappa är..... :lol: Kanse han startade grovestreet famalies och blev dödad av ballas innan CJ föddes :lol: ?? kanse........ ;P Undra hur hans mamma ser ut :lol: . Om någon får tag i sånna uppgifter så SNÄLLA läggupp det på gtasajten! :">

B) Jag äger på GTA! B) så det så :) .

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undra vem CJ's pappa är..... :blink: Kanse han startade grovestreet famalies och blev dödad av ballas innan CJ föddes :ermm: ?? kanse........ :P Undra hur hans mamma ser ut :P . Om någon får tag i sånna uppgifter så SNÄLLA läggupp det på gtasajten! :">

B) Jag äger på GTA! B) så det så -_- .

Man får ju se hans mamma i början när man går in i cj hus så håller han en inramad bild av henne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...