Jump to content

Final Fantasy 1


Foo
 Share

Recommended Posts

1:an??det e nog inte många som spelar det...har du kört ffx?

Nää! men det är nog några som har spelat det. Jag har spelat ffx.

Här är alla ff jag har:

ff1, har jagfastnat på, ff2 är svårt, ff3 har jag kommit en bit på, ff4 har jag klarat, ff5 är tråkigt, ff6 har jag klarat, ff7 har jag inte, ff8 har jag på demo till pc, ff9 vet jag inget om, ff10 har jag fastnat på Yunalesca!

Det bästa är nog 6:an

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää! men det är nog några som har spelat det. Jag har spelat ffx.

Här är alla ff jag har:

ff1, har jagfastnat på, ff2 är svårt, ff3 har jag kommit en bit på, ff4 har jag klarat, ff5 är tråkigt, ff6 har jag klarat, ff7 har jag inte, ff8 har jag på demo till pc, ff9 vet jag inget om, ff10 har jag fastnat på Yunalesca!

Det bästa är nog 6:an

jag tycker 7:an e bra...och 10:an -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker 7:an e bra...och 10:an ;P

10:an är för krångligt. Jag har varvat det två gånger och är svintrött på det. Dessutom är det onödigt mycket liv och skada för karaktärerna. Sista bossen dör ju för f*n på ett slag. Nä tacka vet jag FF7, där har vi ett bra Final Fantasy. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10:an är för krångligt. Jag har varvat det två gånger och är svintrött på det. Dessutom är det onödigt mycket liv och skada för karaktärerna. Sista bossen dör ju för f*n på ett slag. Nä tacka vet jag FF7, där har vi ett bra Final Fantasy. ;P

hur dödar du han på ett slag?....har du fångat som mn brorsa har gjort....får 1miljon ap per fight(min brorsa)..det får inte jag upp till...får bara typ ½miljon.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...