Jump to content

Buggar i inloggning


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Tjenare!

Jag bara undrar varför det kommer lite buggar här o var som jag börjat störa mig på. Det kan gott och väl hända att det är min dator eller mina inställningar som orsakar dem:

När jag loggar in och ber om att bli autoinloggad blir jag inte det nästa gång jag går in på sidan. Är det någon windows-popup som jag tryckt fel på?

När jag trycker på pilen för sista lästa post i en tråd jag aldrig gått in i, hoppar jag fram till mitten, ungefär, av tråden. Varför då?

Ibland när jag går in på forumet händer det att vissa trådar markeras som olästa, fast de är lästa för längesen. Pop quiz: Varför då?

Lite smågrejer bara, men man vill ju att det ska funka! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare!

Jag bara undrar varför det kommer lite buggar här o var som jag börjat störa mig på. Det kan gott och väl hända att det är min dator eller mina inställningar som orsakar dem:

När jag loggar in och ber om att bli autoinloggad blir jag inte det nästa gång jag går in på sidan. Är det någon windows-popup som jag tryckt fel på?

När jag trycker på pilen för sista lästa post i en tråd jag aldrig gått in i, hoppar jag fram till mitten, ungefär, av tråden. Varför då?

Ibland när jag går in på forumet händer det att vissa trådar markeras som olästa, fast de är lästa för längesen. Pop quiz: Varför då?

Lite smågrejer bara, men man vill ju att det ska funka! :)

1. Hört om samma fel förut men har aldrig träffat på det själv.

2. Låter du tråden ladda klart? ^^ Jag kan komma in mitt i sidan innan tråden har laddat klart.

3. Inte så att du inte är inloggad? Då är de flesta olästa. ^_^ Nya inlägg som du inte läst?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag stör mig jäkligt mycket på är att tagarna och smilysarna inte funkar som dom ska i FireFox. Om man klickar på smily kommer den efter meddelandet även om man sätter den i mitten. Så kan man inte markera ett par ord och bara klicka på B I eller U-knappen för att fixa texten utan måste skriva in tagarna för hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir så om man använder "gtasajten.com" istället för "www.gtasajten.com". ;)

Jasså? Ja, på sistone har jag faktiskt skippat "www" i nästan alla adresser eftersom det inte behövs! Jag kanske får prova det.

@Rabarben: Jaa! Du er snel hest!

EDIT: @Cortez:

3. Nej, om man inte är inloggad visas ju allt som läst. Rättare sagt, någon "läst/oläst"-funktion finns ju inte då. Nej, trådarna är lästa och gamla. Men jag kanske redan fick svar av CurunirOfValinor, aka BrajjGandalf. Hmm, får jag kalla dig det i framtiden? :teehee:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har då inte något emot att du kallar mig BrajjGandalf. :teehee:

Great. ;) Kan du skriva det på din tomt i GTACity? (har inte tittat på den än, men ska göra nu)

EDIT: Hmm, kanske ett brajjstånd? (Om det ordet hade sexuell koppling vore det oerhört grovt, det tror jag att jag ska lägga på minnet :o )

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag stör mig jäkligt mycket på är att tagarna och smilysarna inte funkar som dom ska i FireFox. Om man klickar på smily kommer den efter meddelandet även om man sätter den i mitten. Så kan man inte markera ett par ord och bara klicka på B I eller U-knappen för att fixa texten utan måste skriva in tagarna för hand.

Fuck-a-doodle-worrrrrrrrd på den [kör extremt rullande uttal på denna mening, tack].

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag stör mig jäkligt mycket på är att tagarna och smilysarna inte funkar som dom ska i FireFox. Om man klickar på smily kommer den efter meddelandet även om man sätter den i mitten. Så kan man inte markera ett par ord och bara klicka på B I eller U-knappen för att fixa texten utan måste skriva in tagarna för hand.

Lär dig skriva rätt första gången då. :teehee: Jag har också haft det "problemet", men det är inte jobbigt att skriva in dom för hand. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 Antagligen tar du bort dina cookies eller så accepteras inte cookies av din webläsare

2 För att sidan innehåller bilder och innan alla bilderna har laddats hoppar webläsaren till senaste posten och sen kommer alla bilder och sidan blir större, den växer och du stannar där senaste inlägget skulle vara utan bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...