Moroni_Family Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lost. Prison Break är så löjligt moralisk. Den GENOMGODA hjälten som ska rädda sin GENOMGODA bror som är OSKYLDIGT dömd. Plus att hur verkligt är det med ett fängelse där ingen någonsin slänger ur sig en svordom... Eller hur e Oz bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ahhh OZ är grymt! Synd bara att det går så helvetes sent, det är största anledningen till mina skolkningar av morgonlektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Prison Break, och det har jag tyckt sen jag såg den första i augusti( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lost. Alltid Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Ahhh OZ är grymt! Synd bara att det går så helvetes sent, det är största anledningen till mina skolkningar av morgonlektioner Gör som jag, spela in det och kolla efter skolan Redigerad 19 februari, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Null vote. Kollar inte på något av dessa program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vote : Lost Älskar serien över allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Prison Break. Följde lost innan men tyckte att det blev sämre och sämre efter varje avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts