Jump to content

Polisbil


sup3rfly
 Share

Recommended Posts

Jag som inte kan modda, jag kommer aldrig få lira med v70 alltså?

Jag gissar att alla moddare börjar på den nivån. Läs massa trådar på forum och sök på tuturials så lär du dig snabbt. Många utav moddarna till GTA-Sweden är bara simpla texturmoddar som knappt behöver någon förkunskap alls. :unsure::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gissar att alla moddare börjar på den nivån. Läs massa trådar på forum och sök på tuturials så lär du dig snabbt. Många utav moddarna till GTA-Sweden är bara simpla texturmoddar som knappt behöver någon förkunskap alls. ^_^:teehee:

Hm.. :) jag har ju fixat en massa bilar ju av JGEM. Och jag håller själv på med en Audi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm.. ^_^  jag har ju fixat en massa bilar ju av JGEM. Och jag håller själv på med en Audi

Nä, vissa har ju mer kunskap än andra :)

Men någon kanske får fins texturer, någon kanske bygger bra bilar m.m :teehee:

Och vad det gäller kunskap på lär man sig som sagt.

Se på mig, jag kunde bara texturera från början, och nu har jag nog kommit en bra bit framåt så alla lär ju sig :wub:

Redigerad av Flamman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gissar att alla moddare börjar på den nivån. Läs massa trådar på forum och sök på tuturials så lär du dig snabbt. Många utav moddarna till GTA-Sweden är bara simpla texturmoddar som knappt behöver någon förkunskap alls.  :rolleyes:  :P

Jag har moddat i några år nu. Har bidragit med bilar till modden och har gjort en massa modeller för övrigt. Modden innehåller ju inte bara texturmoddar :)

Redigerad av Fireblade
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...