Jump to content

The Pyramid - a LEGO movie


Random
 Share

Recommended Posts

Lagt uppp min och min kompis LEGO-film! Den är animerad i LEGO etc. och är en skräck/komedi film.

Titel: The Pyramid

Handling: Två Upptäcktsresande och en kameraman är på väg till Egypten för att forska i gamla pyramider. Dessvärre kraschar planet, och nu börjar jakten på hjälp. De hittar till en gammal pyramid. Dom beslutar sig för att gå in, och där väcker dom något som dom inte trodde var möjligt.

Copyright © Fangoria Films.

LADDA NED

EDIT: Officiell hemsida

Redigerad av Random
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddar ner för fulla muggar. Ingen aning om vad detta ska föreställa, men det blir säkert trevligt. Ho- hum. Har ni någon officiell hemsida?

*Le Edith*

Tja, vad ska man säga? Somliga har för mycket fritid. Heho. Nej, men det var fint gjort. Men handlingen skedde för snabbt, man hann inte med. Och att ni gjorde ljudeffekterna själva fick mig att kasta upp kvällsmaten.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddar ner för fulla muggar. Ingen aning om vad detta ska föreställa, men det blir säkert trevligt. Ho- hum. Har ni någon officiell hemsida?

*Le Edith*

Tja, vad ska man säga? Somliga har för mycket fritid. Heho. Nej, men det var fint gjort. Men handlingen skedde för snabbt, man hann inte med. Och att ni gjorde ljudeffekterna själva fick mig att kasta upp kvällsmaten.

L'Edith... Och Edith är ett namn så det funkar ändå inte så bra :blink: .

Anyway, jag laddar ner den.. Jag såg en av mina kompisars legofilm.. Den var intresant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kung haha, Det va jävligt kul, jag vet inte om det är morgonhumorn men iaf mer sånt ! :D

Random har du msn så send me PM, har massa pistolljud o sånt som jag kan skicka då ! :unsure:

O kanske nå mer bra ljud o skicka också ! :)

EDIT: tittade upp o såg msn knappen ! *addar*

Redigerad av asshumla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte, men han säger att de gör det med flit, då gör de förmodligen det med flit.

Inte så säkert, dom kanske vill att det ska låta dumt/korkat ! skulle jag föra en sån film så skulle jag också göra det ! :unsure:

EDIT: Man ser det bara på filmens namn(The Pyramid !) att det är så !

Redigerad av asshumla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter inte som de gör det med flit. :)

Okej då, tro vad du vill, men asså det ska låta lite knäppt, lite "IG i Engelska" typ...Vi håller på med en ny film, en uppföljare. Den ska vara med i en festival så den kommer bli mycket mycket bättre och mycket mer välgjord...vi har t.o.m. fixar egen studio nu också :unsure:

...men vi bättrar på språket till nästa rulle då, om det sågs som ett störande moment..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej då, tro vad du vill, men asså det ska låta lite knäppt, lite "IG i Engelska" typ...Vi håller på med en ny film, en uppföljare. Den ska vara med i en festival så den kommer bli mycket mycket bättre och mycket mer välgjord...vi har t.o.m. fixar egen studio nu också :)

...men vi bättrar på språket till nästa rulle då, om det sågs som ett störande moment..

Ok, och jag ser framemot nästa film. Lycka till. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...