Jump to content

Ny film med story - Tommy The Retarded Gangster


Lofon
 Share

Recommended Posts

Jaa.. jag har gjort en ny GTA film.. Detta är min första film. Den är inte speciellt seriös. Jag åkte helt enkelt omkring i Vice City och filmade med Fraps och kom sedan på en story att gå efter och sköt av några scener till samt redigerade ihop hela härligheten i Vegas. Den skulle vara längre men jag hann inte fortsätta, så det kommer förmodligen en uppföljare istället. Betygsätt gärna men var inte för hårda, den är ju inte så jätte seriös.. Men jag tycker ändå att den är rätt kul! :rolleyes: Enjoy! // Greve Von Lofon

http://files.filefront.com/FILE_VOTE/;4608...;/fileinfo.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så jätte bra. Ganska tråkig I längden eftersom du mäst kör runt. Men du är på väg I allafall. :P

Edit: Bilcrasher och flimriga snabba scener brukar vara uppskattat.

Hehe joo jag vet att jag mest kör runt, men det är på grund av att jag bara filmade lite allt möjligt i början och kom sedan på att jag kunde lägga till lite text och skjuta av några till scener så blev det en lten kortfilm med story (?)... hehe ;) men men.... någon gång ska jag försöka göra en bättre. Har även spelat in en tvåa, men den vart så dålig att jag valde att inte lägga upp den, om ingen vill se dan förstås? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...