Jump to content

Veronica Mars


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Sett tio avsnitt, hur många finns det på säsong 2?

Sista avsnittet, nummer 22, sändes tionde Maj. Lite sent kanske. :teehee:

Aja, måste bara kommentera säsongsfinalen. Wow. Fan vad bra. Hade nog aldrig väntat mig att det var den personen som planterade bomben på bussen, mördade Curly, och allt annat den lilla sociopaten kan ställas till skuld för, t.ex den där grejen från säsong ett, som vi trodde var upplöst. Äskade hela scenen på hotelltaket. Creepy dude/dudette. Så här bra TV har jag fan inte sett sedan Buffys glansdagar. Jag kommer nog fan längta mer efter säsong tre av Veronica Mars än säsong tre av Lost. Nästan iaf. Det kommer nog bli en större cliffhanger i Lost dock, så jag kanske får ta tillbaka det sista sen på Torsdag.

Några nya VM fans sedan sist?

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista avsnittet, nummer 22, sändes tionde Maj. Lite sent kanske. :teehee:

Aja, måste bara kommentera säsongsfinalen. Wow. Fan vad bra. Hade nog aldrig väntat mig att det var den personen som planterade bomben på bussen, mördade Curly, och allt annat den lilla sociopaten kan ställas till skuld för, t.ex den där grejen från säsong ett, som vi trodde var upplöst. Äskade hela scenen på hotelltaket. Creepy dude/dudette. Så här bra TV har jag fan inte sett sedan Buffys glansdagar. Jag kommer nog fan längta mer efter säsong tre av Veronica Mars än säsong tre av Lost. Nästan iaf. Det kommer nog bli en större cliffhanger i Lost dock, så jag kanske får ta tillbaka det sista sen på Torsdag.

Några nya VM fans sedan sist?

Jag har också sett alla sen dess, alla samma dag de kom ut :lol: Tycker säsongsavslutningen på tvåan var mycket bättre än ettan. Fan, när planet sprängdes och allt, jävligt oväntat att det var han som gjorde det också. Men det är det som gör det så bra. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
Slötittade på Veronica Mars nu.. I slutet så hade hon en lapp som det stod "True love stories never end 4 8 15 16 23 42" på.. What about it? Varför the numbers från lost?

Antar att man får svaret om en vecka >_<

Anyhoo, två bra TV-serier, och jag skulle gissa att de försöker skapa ett ännu större moln av mystik kring siffrorna. Att de försvunnit från Lost (har hört detta från en vän, själv slutade jag kolla efter säsong 1), och hoppat in i Veronica Mars gör det inte mindre intressant. Det finns säkert dussintals forum och bloggar dedikerade till detta, om du vill ha ytterligare läsning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att man får svaret om en vecka :)

Anyhoo, två bra TV-serier, och jag skulle gissa att de försöker skapa ett ännu större moln av mystik kring siffrorna. Att de försvunnit från Lost (har hört detta från en vän, själv slutade jag kolla efter säsong 1), och hoppat in i Veronica Mars gör det inte mindre intressant. Det finns säkert dussintals forum och bloggar dedikerade till detta, om du vill ha ytterligare läsning.

Oh jävlar.. :o Lite överdrivet men kul hursomhelst :D Det är torsdag idag.. och det börjar väl vid 20.00? Bir att se nästa gång:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...