Jump to content

Oz - Sista säsongen?


Meller
 Share

Recommended Posts

Jag såg på OZ igår natt på ZTV och det var del 8 av 8 från 2003. Jag undrar vilken säsong det var, för det verkade nästan vara i slutet. De flesta huvudkaraktärerna har dött (Schillinger, Keller, Said, Leo) I detta avsnittet så stängdes också Oswald ner pga förgiftning av något slag. Någon som vet om detta var det sista avsnittet i serien eller om det kommer en säsong till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg på OZ igår natt på ZTV och det var del 8 av 8 från 2003. Jag undrar vilken säsong det var, för det verkade nästan vara i slutet. De flesta huvudkaraktärerna har dött (Schillinger, Keller, Said, Leo) I detta avsnittet så stängdes också Oswald ner pga förgiftning av något slag. Någon som vet om detta var det sista avsnittet i serien eller om det kommer en säsong till?

Meh nu har du sabbat för mig, jag som tänkte kolla från första säsongen till sista ^_^

Nej men det låter som om den sista säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh nu har du sabbat för mig, jag som tänkte kolla från första säsongen till sista ^_^

Nej men det låter som om den sista säsongen.

Lol ok, förlåt.. Men eftersom serien är från 2003 så tänkte jag att jag inte borde behöva spoilervarna.. Dock så är det värt att kolla alla säsonger ändå ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol ok, förlåt.. Men eftersom serien är från 2003 så tänkte jag att jag inte borde behöva spoilervarna.. Dock så är det värt att kolla alla säsonger ändå ^_^

Hehe inga problem, men jag har sett en del nya avsnitt också som när Said dör.

Synd bara att jag inte har en monsterhårdisk så att jag hade fått plats med alla säsonger, nu får jag ladda några ibland.

Kan också tillägga att dom "nyare" avsnitten är bättre än dom "gamla"

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg på OZ igår natt på ZTV och det var del 8 av 8 från 2003. Jag undrar vilken säsong det var, för det verkade nästan vara i slutet. De flesta huvudkaraktärerna har dött (Schillinger, Keller, Said, Leo) I detta avsnittet så stängdes också Oswald ner pga förgiftning av något slag. Någon som vet om detta var det sista avsnittet i serien eller om det kommer en säsong till?

Jupp slut inget mer babååååå

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg på OZ igår natt på ZTV och det var del 8 av 8 från 2003. Jag undrar vilken säsong det var, för det verkade nästan vara i slutet. De flesta huvudkaraktärerna har dött (Schillinger, Keller, Said, Leo) I detta avsnittet så stängdes också Oswald ner pga förgiftning av något slag. Någon som vet om detta var det sista avsnittet i serien eller om det kommer en säsong till?

Du såg avsnittet "Exeunt Omnes" som var det allra sista avsnittet av hela serien.

Det sändes hela sex säsonger sedan 1997.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du såg avsnittet "Exeunt Omnes" som var det allra sista avsnittet av hela serien.

Det sändes hela sex säsonger sedan 1997.

Var det tänkt att det skulle komma en fortsättning? För Beecher som har varit med från början, fick man ju aldrig veta hur det gick med. Tycker att det är lite skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beecher är så jävla skön. Jag såg nyss ett avsnitt från säsong ett när Schillinger har Beecher som en "hora", när Beecher tar något knark och tar en stol och slår sönder fönstret med. (stackars Schillinger hamnar på sjukavdelninngen ;) )

Men är det efter det som Said knivhugger Schillinger och nån mer för att rädda Beecher ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det tänkt att det skulle komma en fortsättning? För Beecher som har varit med från början, fick man ju aldrig veta hur det gick med. Tycker att det är lite skumt.

Nej, det var inte planerat. Och visst vet vi vad som hände med Beecher? :rolleyes:

Han fick stanna kvar i "Oz" efter det han gjorde i det sista avsnittet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...