Jump to content

GRATTIS SONY/R*


tehshit
 Share

Recommended Posts

SKIT kul att ni fick alla att gå ut och köpa sig ett PSP genom att säga "GTA LCS kommer endast till PSP" blabla etc.. Det är nog grunden för att flera hundra tusen (En miljon?!) gick ut och köpte sig ett PSP. Snygg komplott må jag säga. Jag tror nog att sony visste om att det även skulle komma till PS2, men de ville sälja PSP... aja, själv gick jag inte och köpte mig ett PSP, men är det inte någon av er som är sura?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKIT kul att ni fick alla att gå ut och köpa sig ett PSP genom att säga "GTA LCS kommer endast till PSP" blabla etc.. Det är nog grunden för att flera hundra tusen (En miljon?!) gick ut och köpte sig ett PSP. Snygg komplott må jag säga. Jag tror nog att sony visste om att det även skulle komma till PS2, men de ville sälja PSP... aja, själv gick jag inte och köpte mig ett PSP, men är det inte någon av er som är sura?!

Sony sa att GTA LCS släpps på PS2 för att försäljningen på PSP gick dåligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte aldrig någon PSP, jag hade ändå inte köpt den även om LCS bara skulle kommit till PSP. Jag tror nog inte alla köpte den för LCS skull.

Edit: När jag läste topictiteln trodde jag först att R* hade lurat oss att LCS skulle komma till PS2, som ett tidigt aprilskämt.

Redigerad av Azore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...