Jump to content

Dreamhack Summer 2006


Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Aldrig i livet. :P

Jag hoppas fan på att forumriterna inte kommer springade till än hela tiden...

Detta kan låta lite tjurigt och taskigt, men Jacker: Om det nu skulle vara någon forumit som skulle hänga efter andra, vilket inte är särskilt troligt, är det inte särskilt stor chans att de följer efter dig :blink:

Så sluta låta som om du är sjukt tuff och alla andra forumtöntar kommer hänga efter dig. Om jag skulle hänga efter någon skulle jag hänga efter Siana, han är ju rolig i alla fall.

Men jag ska inte dit, skulle dock överväga att åka dit ifall Kebab skulle dit :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Detta kan låta lite tjurigt och taskigt, men Jacker: Om det nu skulle vara någon forumit som skulle hänga efter andra, vilket inte är särskilt troligt, är det inte särskilt stor chans att de följer efter dig :ermm:

Så sluta låta som om du är sjukt tuff och alla andra forumtöntar kommer hänga efter dig. Om jag skulle hänga efter någon skulle jag hänga efter Siana, han är ju rolig i alla fall.

Men jag ska inte dit, skulle dock överväga att åka dit ifall Kebab skulle dit :P

Du värmer mig ända till tårna, pojk. Nu kommer jag ju springa efter dig hela tiden. :blink:

@Jacker: Klart ingen kommer göra. Men man vill ju alltid ses, vill säga, söka upp forumitern, en traditionell handskakning, och tilbaka till datorn. Sedan när man suttit så ögonen blir fyrkantiga velar man runt. Och alla forumiter strular med varandra. Dokusåpa á GTAsajten. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du värmer mig ända till tårna, pojk. Nu kommer jag ju springa efter dig hela tiden. :P

@Jacker: Klart ingen kommer göra. Men man vill ju alltid ses, vill säga, söka upp forumitern, en traditionell handskakning, och tilbaka till datorn. Sedan när man suttit så ögonen blir fyrkantiga velar man runt. Och alla forumiter strular med varandra. Dokusåpa á GTAsajten. :P

Haha, jag ska inte dit. Hade gärna träffat alla här på gtasajten, men det är också det enda jag skulle vilja göra på Dh, och det känns inte som en tillräcklig anledning :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag ska inte dit. Hade gärna träffat alla här på gtasajten, men det är också det enda jag skulle vilja göra på Dh, och det känns inte som en tillräcklig anledning :P

Klart det är! Sen är ju DH lite av en mässa/festival, du kan ju gå runt och pilla på alla demosar, köpa skit, tafsa på Natacha... Och sist men inte minst, träffa alla gtasajtare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart det är! Sen är ju DH lite av en mässa/festival, du kan ju gå runt och pilla på alla demosar, köpa skit, tafsa på Natacha... Och sist men inte minst, träffa alla gtasajtare.

Visst, det låter frestande men jag umgås hellre med mina kompisar på sommarlovet istället för att pilla på demosar och dylikt, det intresserar mig inte :lol:

Skulle, som sagt, vara kul att träffa er, men det är inte tillräcklig anledning :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, det låter frestande men jag umgås hellre med mina kompisar på sommarlovet istället för att pilla på demosar och dylikt, det intresserar mig inte :lol:

Skulle, som sagt, vara kul att träffa er, men det är inte tillräcklig anledning :lol:

På dig låter det ju som om DH varade under hela sommarlovet. Det är fyra dagar. Hoho, ditt eget val. Men kom då inte och snörvla när hela gänget hänger i webkamerorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lätt fixat. En skylt där det står "gtasajten.com/forum" på. Så vet vi vilka vi är. :lol:

Så man kan komma dit som amatör och spela nått spel va? Hur funkar DH egentligen? Nån speciellt spel som man "ska" spela eller valfritt nätverksspel?

Namnbrickor behövs inte, vi hittar nog varandra ändå. :wub:

Du får spela vad du vill - det behöver inte ens vara folk på DH som spelar det. Funkar lika bra att spela online. Fast om du vill spela mot folk där/oss är det väl CS, BF, Q4, Starcraft, mm som gäller. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namnbrickor behövs inte, vi hittar nog varandra ändå. :lol:

Du får spela vad du vill - det behöver inte ens vara folk på DH som spelar det. Funkar lika bra att spela online. Fast om du vill spela mot folk där/oss är det väl CS, BF, Q4, Starcraft, mm som gäller. :lol:

Starcraft har jag lirat. Bara så att man kan spela spel som amatör. Så ingen vill lira med en bara för att man är kass. Spelar alla spel på PS2. Fast kass är jag inte.

CS har jag provat några gånger. Dör hela tiden men kul är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namnbrickor behövs inte, vi hittar nog varandra ändå. :lol:

Du får spela vad du vill - det behöver inte ens vara folk på DH som spelar det. Funkar lika bra att spela online. Fast om du vill spela mot folk där/oss är det väl CS, BF, Q4, Starcraft, mm som gäller. :lol:

Vet du om det är många som spelar med crackade spel? Är det tillåtet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, det låter frestande men jag umgås hellre med mina kompisar på sommarlovet istället för att pilla på demosar och dylikt, det intresserar mig inte  :wub:

Skulle, som sagt, vara kul att träffa er, men det är inte tillräcklig anledning  :lol:

Om du bara vill träffa folk och så finns ju alltid:

"Besöksbiljetter

Du som vill besöka DreamHack för att uppleva stämningen, men inte behöver någon datorplats, kan köpa den så kallade besöksbiljetten. Den köps direkt vid entren och kostar 100 kronor. Biljetten ger dig rätt att vistas i hallen fram till klockan 12:00 dagen efter inköp. Samma pris gäller för både killar och tjejer."

EDIT: Kan ju dock vara kul att ha en dator tillgänglig.. :lol:

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...