Jump to content

Hjälp med att döda Salvatore (GTA 3)


Robby30
 Share

Recommended Posts

Mja... När du kommit till strippklubben, ställ dig med en sniper på motsatta sidan än vad bilarna kommer att köra Salvatore till. En bit bak där börjar en backe som går neråt. Ställ dig precis där backen börjar så kommer bilarna inte märka dig, och inte Salvatore heller. Vänta in Salvatore, och när han kommer och vägen imellan strippklubben och hans bil har du chansen att döda han. Det är ganska enkelt. Behövs bara ett skott, och du behöver inte ens träffa huvudet. Räcker med bröstet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja... När du kommit till strippklubben, ställ dig med en sniper på motsatta sidan än vad bilarna kommer att köra Salvatore till. En bit bak där börjar en backe som går neråt. Ställ dig precis där backen börjar så kommer bilarna inte märka dig, och inte Salvatore heller. Vänta in Salvatore, och när han kommer och vägen imellan strippklubben och hans bil har du chansen att döda han. Det är ganska enkelt. Behövs bara ett skott, och du behöver inte ens träffa huvudet. Räcker med bröstet.

Kan du utveckla var man ska stå ?

Mvh

Robby

Kan du utveckla var man ska stå ?

Mvh

Robby

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du utveckla var man ska stå ?

Mvh

Robby

Här står man när man dödar på Reve's sätt har jag för mig..

m2-01-01_606929_0.jpg

Har inget screen på vart jag brukar stå då jag inte har det installerat. Men om vi säger att du står och kollar på skylten till Luigis klubb. Vänd dig åt höger, gå rakt fram till marken sluttar neråt. Ta fram snipern, vänd dig om, och vänta in Salvatore innan du skjuter honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här står man när man dödar på Reve's sätt har jag för mig..

m2-01-01_606929_0.jpg

Har inget screen på vart jag brukar stå då jag inte har det installerat. Men om vi säger att du står och kollar på skylten till Luigis klubb. Vänd dig åt höger, gå rakt fram till marken sluttar neråt. Ta fram snipern, vänd dig om, och vänta in Salvatore innan du skjuter honom.

Ja där står man. Annars kan man blockera ingången till hans Mansion med bilar och sedan stå ovanpå med ett kraftfullt vapen typ Shotgun,M16 och skjuta hans bil när han kommer åkande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag har ochså haft stora problem med att hitta bron, eller rätt bro :) . Är detta med Salvatore bland det svårare i spelet ? Är det mycket kvar på spelet ? Jag vill helt ärligt bara bli klar med skiten för jag köpte GTA Vice City i dag men vägrar börja spela det före jag är klar med GTA 3 standard -_-

Jag har bara testkört Vice City och det verkar ju onekligen mycket grymmare !

Sedan köpte jag GTA San andreas för en vecka sedan men det rinner lite långsamt på min maskin, har en AMD 3000 men den är bärbar så det kan ju vara 3d som spökar lite !

För övrigt så var det lite svårt att träffa salvatore "rätt" med sniper geväret från taket på andra sidan gatan :P

Skoj med ett forum för dessa spel, dom är enligtmig som mest genomarbetade spelen på marknaden just nu, fast jag har hört spelet F.E.A.R ska vara i en helt egen dimension, fast det funkar ju inte på min burk tyvär, krävs en p4 och 2 gig i ram säger dom som spelat det :(

Tack till er alla !

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Jo jag har ochså haft stora problem med att hitta bron, eller rätt bro :unsure: . Är detta med Salvatore bland det svårare i spelet ? Är det mycket kvar på spelet ? Jag vill helt ärligt bara bli klar med skiten för jag köpte GTA Vice City i dag men vägrar börja spela det före jag är klar med GTA 3 standard :lol:

Jag har bara testkört Vice City och det verkar ju onekligen mycket grymmare !

Sedan köpte jag GTA San andreas för en vecka sedan men det rinner lite långsamt på min maskin, har en AMD 3000 men den är bärbar så det kan ju vara 3d som spökar lite !

För övrigt så var det lite svårt att träffa salvatore "rätt" med sniper geväret från taket på andra sidan gatan :P

Skoj med ett forum för dessa spel, dom är enligtmig som mest genomarbetade spelen på marknaden just nu, fast jag har hört spelet F.E.A.R ska vara i en helt egen dimension, fast det funkar ju inte på min burk tyvär, krävs en p4 och 2 gig i ram säger dom som spelat det :(

Tack till er alla !

:wub:

F.E.A.R é dessvärre inget GTA-spel ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...