Jump to content

Polarpriset


jaeger
 Share

Recommended Posts

Hmmm... det har väl något med prestationer att göra? Folk som förbättrat musikindustrin, har jag för mig. Artister som tillför till musikens värld, bla bla bla. Roligt om trettio år när artister som Fifty Cent och Britney Spears måste nomineras, dock. Hoho.

EDIT: Gah... pretto-Benvit.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är värd ett polarpris, för att jag är så himmla bra på att sjunga solo i min skola, så det så. vet du vad? En i min klass är lika bra på att ljunga som min pappa i lingonskogen. Och min papa kan sjunga samtidigt som han äter lingin. Jag ska bli som min pappa.

Vet du vad? Nästa år så kommer jag att nomeneras för sämsta replayn, så det så

//Gurkan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är värd ett polarpris, för att jag är så himmla bra på att sjunga solo i min skola, så det så. vet du vad? En i min klass är lika bra på att ljunga som min pappa i lingonskogen. Och min papa kan sjunga samtidigt som han äter lingin. Jag ska bli som min pappa.

Vet du vad? Nästa år så kommer jag att nomeneras för sämsta replayn, så det så

//Gurkan

Du kommer också att bli nominerad i kategorin "Tråkigaste spam". Att snacka om "lingonskogen" blev tråkigt för... fem år sedan. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...