Jump to content

Bonnaboogie Radio


LunCh
 Share

Recommended Posts

"Jag går på stigen, som går till Evert.

Och jag ska dit och ta mig en brand(?)"  ^_^

Brant. Sup i runda slängar.

And btw, Eddie är uttjatad. Har man alla skivor, band, filmer, whatever och har lyssnat/sett allt så blir man rätt mätt på det.

Du kan sätta på vilken Eddie låt som hellst så kan jag den medvetet eller omedvetet. Det är som en satans eddie förbannelse. :wub:

Sen gör det inte saken bättre att min mor var tillsammans med Eddie på 60-talet. Eftersom jag inte bor i en särskilt stor stad så sprider sig rykten som klamydia i alla åldrar. När man började sexan så tyckte alla att det var skitcoolt att "morsan knulla eddie" lixom. Ye, status. men det blir jobbigt i längden. Kan komma fram små paltingar nu för tiden med. 12år, träskor, en snus så stor att dom knappt kan stå upp och så stor att dom lespar hela bunten. "Har din morsa vart tésammans mé Eddie? Fy fan va coolt! Din morsa är min idol. Döh föresten, kan du köpa ut lite snus té mig eller?"

"Sverige, vart är vi påväg? Sverige, svensken har blivigt feg."

Goddag mina vännerrrrrrrrrrr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brant. Sup i runda slängar.

And btw, Eddie är uttjatad. Har man alla skivor, band, filmer, whatever och har lyssnat/sett allt så blir man rätt mätt på det.

Du kan sätta på vilken Eddie låt som hellst så kan jag den medvetet eller omedvetet. Det är som en satans eddie förbannelse. ^_^

Sen gör det inte saken bättre att min mor var tillsammans med Eddie på 60-talet. Eftersom jag inte bor i en särskilt stor stad så sprider sig rykten som klamydia i alla åldrar. När man började sexan så tyckte alla att det var skitcoolt att "morsan knulla eddie" lixom. Ye, status. men det blir jobbigt i längden. Kan komma fram små paltingar nu för tiden med. 12år, träskor, en snus så stor att dom knappt kan stå upp och så stor att dom lespar hela bunten. "Har din morsa vart tésammans mé Eddie? Fy fan va coolt! Din morsa är min idol. Döh föresten, kan du köpa ut lite snus té mig eller?"

"Sverige, vart är vi påväg? Sverige, svensken har blivigt feg."

Goddag mina vännerrrrrrrrrrr.

Jag lider med dig... Min mamma har varit ihop med "Gula gubben"... För er som hört talas om honom... Hoppas ni inte har det... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...