Jump to content

Tänkte tipsa om ett par bra hörsnäckor!


.:Gurkan:.
 Share

Recommended Posts

Var på On Off och köpte ett par Koss hörsnäckor. Skit bra ljud och jätte sköna att ha på sig. Kosta bara 199kr.

Jag skulle verkligen rekomendera dessa hörsneckor ,"Sprakplug" som dom också kallas.

EDIT: Kom på att man ska posta i allmänt! :wub: Men det tillhör ju musikens värld ^_^

post-24-1131134895_thumb.jpg

Redigerad av .:Gurkan:.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har provat dom med min MP3 och dom lät inte bra, bytte till ett par Sony..

Vet inte hela namnet, men dom var 10 gånger bättre.

Så nej.

Eeh, jo.

Om man har en bra MP3, med bra ljud som SRS WOW så får man bra ljud med vilken hörlur som helst, kankse inte med 50 kr hörsnäckor. Hoppas du förstår mig... MP3 spelaren står för en storroll hur ljudet blir med hörlurar eller hörnäckor.

Med hörlurar så får man bra ljud med nästan vad som hälst, men dom är för klumpiga

Redigerad av .:Gurkan:.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eeh, jo.

Om man har en bra MP3, med bra ljud som SRS WOW så får man bra ljud med vilken hörlur som helst, kankse inte med 50 kr hörsnäckor. Hoppas du förstår mig... MP3 spelaren står för en storroll hur ljudet blir med hörlurar eller hörnäckor.

Med hörlurar så får man bra ljud med nästan vad som hälst, men dom är för klumpiga

Varför ska man då köpa dom som är 50kr dyrare och mycket fulare? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...