Jump to content

Vad lyssnar du på?


Mahalo
 Share

Recommended Posts

Yo

Jag undrar vad ni lyssnar på. Eller rättare sagt så undrar jag vad ni lyssnar på; in your pants?

Förvirrad...? Klart du e bubben. Det är ganska enkelt faktiskt: ta den låten som du lyssnar på just nu och avsluta namnet på sången med frasen "in my pants".

Vi kan väl ta ett exempel:

"Ey yo this is Cortez, nigga! And jag lyssnar på All Eyes On Me, in my pants"

"Tihi kärlek [hoho] och problemfri [höhö] barndom är attans trevligt. Det här är okka och jag lyssnar på.... ehm Candy Shop, in my pants :lol:

Själv så lyssnar jag på The Times They Are A-Changin, in my pants :lol:

Du rå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Gregorian - Nothing Else Matters in my pants.

Väldigt skön cover på Metallicas version.

Är den en tjej som sjunger i väldigt lungt tempo? isf höll jag och en tjejpolare (notera att jag skriver tjejpolare bara för att skryta med att jag har kompisar av andra könet) på att spy över den låten i bilen idag (spelades på radio). Direkt när jag kom hem satte jag på orginalet för att lugna ner mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är den en tjej som sjunger i väldigt lungt tempo? isf höll jag och en tjejpolare (notera att jag skriver tjejpolare bara för att skryta med att jag har kompisar av andra könet) på att spy över den låten i bilen idag (spelades på radio). Direkt när jag kom hem satte jag på orginalet för att lugna ner mig

W0RD!

Så jävla kass den är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...