Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag undrar om IT är en bra skräck film, och hur hemsk den är. Vad jag har hört ska den vara jävligt äcklig och hemsk. För er som har sett den, vad ger ni den för betyg övrigt? Och ''skräck'' betygen? Vill se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag såg DET när jag var ca 5 år, om det nu är samma film, och då tyckte jag väl inte att den var allt för läskig, kommer bara ihåg att jag tyckte den var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Den är inte i närheten av bra om man jämför med boken. Men har man inte läst boken tycker man den väl är bra men ett tips är läs hellre boken den håller längre. Så hemsk är den väl inte direkt men den duger väl om man har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Den är, liksom dom flesta filmer som baseras på Kings verk, ganska usel. 3/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tyckte den va läskig när ja va liten.. såg den tpy när ja va 3... då vågar ja inte gå upp på övervåningen ensam på typ ett år men nu e den inte läskig den e ganska bra.. inte värsta "WOW DEN ÄGDE JU!!!!!!!!" men den duger.. 6.5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Var skitläskig när man var liten. Kom ihåg att en kompis sa att DET (som han heter på svenska), hade funnits på riktig och att dom hittat hans skelett i NY. Det var när jag var 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har inte läst boken och tycker filmer är sådär. Lite överdriven i slutet bara, har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Filmen är urkass som de flesta andra filmer som är baserade på Stephan Kings böcker..The Shining är dock ett undantag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hatade filmen! Den ger mig en känsla av ensamhet... 0/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Hatade filmen! Den ger mig en känsla av ensamhet... 0/10 Jag som ser framimot den så mycket. Hemskt att det känns så. Edit: Stephen King är fan VISST bra på skräck filmer. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag som ser framimot den så mycket. Hemskt att det känns så. Edit: Stephen King är fan VISST bra på skräck filmer. Böcker: Ja .. inte filmer..tycker bara The Shining harvatt bra hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Böcker: Ja .. inte filmer..tycker bara The Shining harvatt bra hittils Betyg ''Jätte bra'' http://www.filmbetyg.nu/movies/16993/Shining%2C+The Edit: 37% har röstat MÄSTERVERK Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Edit: Stephen King är fan VISST bra på skräck filmer. Han brukar inte ha så mycket att göra med filmerna iof. Edit: 37% har röstat MÄSTERVERK Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Stephen King hatar verkligen filmerna som gjorts på hans böcker. The shining hatade han så mycket att han gjorde en ny version i form av en teve-serie. IT är väl helt okey, den är skapligt läskig faktiskt. men slutet förstör filmen tyvärr. Bästa flmatiseringen av Kings böcker är helt klart The Dead Zone med christopher Walken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Wow. Medelbetyg: 7.96/10 Resultat:Jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Medelbetyg: 7.96/10 Resultat:Jättebra Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Ja? Jah? Det lätt som om ''wow;et'' var ett slag på att det var inget speciellt eller har jag fel? Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jah? Det lätt som om ''wow;et'' var ett slag på att det var inget speciellt eller har jag fel? Det var ett smått sarkastiskt wow, japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Det var ett smått sarkastiskt wow, japp. Ja, kände det. Resultatet är hur som hälst ''Jätte bra''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag tyckte att filmen sög ganska rejält Men väldigt seriös skräckfilm en clown som springer runt och lallar vad är det för mening med det? Men men seriöst filmen får väl 2/10 Dålig Story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts