Jump to content

Get rich or die tryin


tommy killer
 Share

Recommended Posts

Mina förväntningar för den här filmen är lika höga som fred på jorden

50 Cent är inte en artist eller skådespelare. Han är en industri. Ett vedervärdigt exemplar av allt som är fel med musikvärlden. En Uncle Tom med en förkärlek för glittriga prylar och stora bilar. En man som sakta men säkert håller på att gräva sin egen grav. Och alla som är beredda på att punga ut 80 spänn för en biljett till den här filmen eller hans framtida projekt är inte kloka. Vänta tills den kommer ut på the pirate bay istället :huh: Ge inte den här giriga fånen era pengar. Bidra inte till 50 Cent industrin.

- Jörgen

Välkommen tillbaka! Vi har saknat dig. Men akta dig du, uppmaning till warez är också straffbelagt.

Håller med till 100%! föresten, om 50 Cent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Välkommen tillbaka! Vi har saknat dig. Men akta dig du, uppmaning till warez är också straffbelagt.

Håller med till 100%! föresten, om 50 Cent.

Ah... en allierad. Tack för välkommnadet comrade. Visst är det trevligt att vara tillbaka. Men vi får väl se hur länge det varar. Men jag får väl passa mig för att bryta mot sådana löjliga regler i fortsättningen kanske. Vi vill ju inte förarga establisemanget :lol:

I ain't got no home in this world anymore

- Crice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...