Jump to content

Cool ide på Mix


Visa
 Share

Recommended Posts

Man borde mixa följande spel :

Gta Vice City, GTA3

Gran Turismo 3

Airblade

Counter-Strike

Sen skulle de va coolt om årstiderna byttes ibland!? På vintern: kommer plogbilar man kan sno och man kan åka snöskoter i 1m djup snö! Kanske vinna i SNOWBOARD tävlingar och få pengar så att man kanske kan köpa bilar eller skotrar.

På sommaren: Åka båt, skateboard bilar, och MOUNTAIN BIKE skulle vara nåt nytt och Coolt. Tänk att kunna trimma sin Cross i sitt eget garage!!!! B) och sen åka Taxi när nån annan kör typ bara säga ta mig till Hotellet! Och åka Skateboard mitt på gatan och trixa å få pengar!!!!!! Visst skulle de va Cooooolt??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det skulle det. Nu säger säkert alla att det är omöjligt men om man gör spelet på en DVD-RW som rymmer 4,7 gig!

Varför ska man göra det på en RW skivar för??? skriva om DVD:n med nått annat... :D

DVD= en vanlig DVD skiva (som ps2 spel)

DVD-R= En tom DVD skiva som man kan bränna saker på

DVD-RW= En tom DVD skiva som man kan pränna saker på och sedan skriva över med anar (rewritable)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man göra det på en RW skivar för??? skriva om DVD:n med nått annat... :blink:

DVD= en vanlig DVD skiva (som ps2 spel)

DVD-R= En tom DVD skiva som man kan bränna saker på

DVD-RW= En tom DVD skiva som man kan pränna saker på och sedan skriva över med anar (rewritable)

Ja det kanske inte hette det men det finns en slags DVD skiva som rymmer 4,7 gig.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men påläst, inte! GTA3 freak

"DVD-RW skiva" :huh:

Även óm man skulle rymma spelet på en DVD så måste ju någon vilja göra det.

Alla speltillverkarna måste gå med på det och så blir det ju en massa kod som

ska skrivas! Utrymmet på CD/DVD skivor är ju inget problem. De kan ju lägga

det på flera skivor.

Jag vet att det inte heter så men jag orkade inte kolla vad det hette så jag skrev RW. Jag vet att det är en skiva där man kan skriva över det som redan är där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...