Jump to content

Hus mod till SA


Donkeey
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har börjat på att göra mitt hus till sa (riktigt detaljerat) och tycker det skulle vara kul om alla som kunde göra deras hus i nåt program och sen gör vi en stor mod av det eller slänger ihop det med gta sweden.. vad tycks ?

bild på mitt :

Jag skulle kunna göra en stereo till ditt hus, har några "o"färdiga stereoprojekt liggandes :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt gjord Donkeey :(

Tackar :P är det ingen somm vill vara med ? har inte gjort så mycket mer.. har bara gjort en vägg och ett bord .. ska göra färdigt en bänk jag håller på med också... :rolleyes:

.. stereo.. jag vet inte.. jag gör ju likadant som mitt hus är.. men gör ditt hus ? du verkar ju kunna modelera.. :)

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller också på med ett hus :)

Fast har inga möbler...

Skulle vara kul om du skulle kunna sända över dom...

Förresten, vill du ha med den i GTA:Swe så kan du vara hygglig o skriva om den på GTA:Swes forum...

Gör möbler ? om du använder axlarna (i programmet , typ z,x och y) så blir det bra :rolleyes: skicka screen.. och jag tror inte att mina möbler skulle passa ditt hus.. men kom ihåg att göra det i rätt storlek så att det inte blir 1 km stort :P:(

mer bilder..:

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör möbler ? om du använder axlarna (i programmet , typ z,x och y) så blir det bra :rolleyes: skicka screen.. och jag tror inte att mina möbler skulle passa ditt hus.. men kom ihåg att göra det i rätt storlek så att det inte blir 1 km stort :(:)

mer bilder..:

Gör typ huset i skolan...

Har villadesign som individuellt val.

Kommer ha det nästa gång på onsdag.

Tror huset blir färdigt då, med undantag för texturerna...

Men som sagt, släng upp bilderna på GTA:Swes forum...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör möbler ? om du använder axlarna (i programmet , typ z,x och y) så blir det bra :) skicka screen.. och jag tror inte att mina möbler skulle passa ditt hus.. men kom ihåg att göra det i rätt storlek så att det inte blir 1 km stort :P:(

mer bilder..:

Ser riktigt fint ut. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...