Jump to content

Filmkväll


The Dude
 Share

Recommended Posts

Jupps. Anledning:

Det är en kyrkogård som barn har gjort åt deras djur som omkommit i olyckor på vägen där lastbilar åker med en förbaskat hög hastighet... Som alla vet kan barn i filmer aldrig stava ordentligt, så de skriver "Jurtjyrkogården" på en skylt... Filmen är amerikansk (Stephen King is teh shit), och jag vet inte riktigt hur den stavas på amerikanska... Hursomhelst går det oftast att hitta den om man t ex söker på "Djurkyrkogården" också, då det har blivit en subtitel eftersom inte alla kände till titelns felstavning. :)

Se den! Den är en perfekt mysfilm! Om än förbaskat gammal (Nyverision, tack :D ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om nån undrar såg vi Kingdom of Heaven, Team America: World Police, Sin City + några amatörfilmer framåt småtimmarna och Hostage och halva Pootie Tang på morgonen.

Filmkväll ftw!

Omfg.. nästan samma filmer som jag såg igår.. :D

Kollade på Sin City, Hostage, Kingdong of Heaven, Seven, Matrix 1,2,3 .. från 7 till 3 .. tror jag :) har ingen klocka på mitt rum hos morsan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omfg.. nästan samma filmer som jag såg igår.. :D

Kollade på Sin City, Hostage, Kingdong of Heaven, Seven, Matrix 1,2,3 .. från 7 till 3 .. tror jag :) har ingen klocka på mitt rum hos morsan

Fattade du meningen med Hostage? Den var rätt kass tycker jag, trots att Bruce Willis var förhandlare. Och så hatar jag den lilla ungen, barn är inte så smarta.

Ska det vara gisslanfilm ska det vara The Negotiator med Samuel L Jackson :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattade du meningen med Hostage? Den var rätt kass tycker jag, trots att Bruce Willis var förhandlare. Och så hatar jag den lilla ungen, barn är inte så smarta.

Ska det vara gisslanfilm ska det vara The Negotiator med Samuel L Jackson  :D

Nepp, fattade inte meningen med den :)

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...