Jump to content

Lever Kurt Cobain?


Frenzy
 Share

Lever kurt?  

91 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han är död....tyvärr, stor låt skrivare.

Men några av argumenten var ju något löjliga, skulle Guns N Roses gå ihop med Jackson och döda Kurt? för att Jackson ligger på bilboard med en skiva samtidigt som Nirvana, att Guns och Nirvana inte gillade varandra är/var ingen hemlighet, men igentligen var det bara Axl och Kurt som inte gillade varandra, nu finns det bilder på Foo Fighters och Velvet Revlover tillsammans.

Sen gillade ju inte Dave Grohl Kurt så mycket heller, Kurt klagade på Daves trummspel, Dave kallade honom för en idiot osv, några veckor inan Kurt dog hade Dave redan startat Foo Fighters och var på väg (enligt en artikel i AB) att lämna Nirvana.

Skulle väl också vara en anleding då eller?

MIN slutsats: Spekulera inte om döda legender lever, njut av musiken dom skapade när dom levde istället.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Få höra nu du store kriminaltekniska gud vad det är jag borde lära mig om den mänskliga kroppen. :)

Lättare om du experimenterar, så here ya' go:

Om du pumpar i dig samma dos knark som Kurt (eller någon gjorde åt honom, who knows), vore det stört omöjligt för dig att senare skjuta dig OCH tvätta av geväret. Inte för att det är lättare att tvätta av ett gevär efter man skjutit sig ifall man är ren, men... you get my point.

Finns flera sidor om hans (påstådda) självmord, med ännu fler väldigt bra punkter om varför det mest logiska är att han blev mördad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ju vilja att han skulle vara vid liv, men tyvärr är det inte så. Jag förstår inte riktigt varför det hela tiden skall diskuteras (inte så mycket på det här forumet) om någon känd "död" person egentligen är vid liv..? Jim Morrison är död, samma Elvis, alla dör nångång... Och jag tror varken Axl, Slash eller MJ haft något med Kurt's död att göra. Då skulle man väl lika bra kunna säga att Duff McKagan (även GN'R) var inblandad i "mordet", eftersom han satt bredvid Kurt under en flygresa från LA till Seattle, 7 dagar före Kurt hittades död. Jag respekterar verkligen Kurt, men mord eller inte, jag tycker att man skulle kunna lämna det bakom sig...

Vote: Nej

Redigerad av Scotty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: nej

jag votade iofs innan jag läste igenom alla frenzys argument men jag tror fortfarande killen är död (men jag blev liiite mindre säker)

att han "sågs i thailand" är bullshit

liksom, det finns ganska många bohemiska människor som liknar lille kurt (tovigt, skitigt blont hår, slitna jeans, fula skjortor m.m) som plinkar gitarr (och röker örter) nere i thailand. dvs det lär varit nån annan han såg...

dessutom tror jag inte michael jackson eller axl rose skulle gå så att skicka en hitman att blåsa skallen av honom med ett avsågat hagelgevär :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå han är död. Många påstår att Paul Mcartny(stavning) är död. Att den som är på jorden nu är en kopia. ´Han är inte död han lever som oss andra.. :P

Alla dessa gåtor stör jag mig på...Om man spelar en gammal Beatles skiva baklänges så låter det som Paul is Dead Paul is Dead. Men det är bara myter sluata leka att personer lever eller är döda. Börjar bli störande... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He's alive!

Jag har bara en känsla av det, och när jag har det så är det så. Kom inte och säg något annat :lol::)

Jag säger nåt annat. Är du ett orakel eller så?? Sån som känner på sig Han LEVER Han LEEVVER.. Jippie... -_- Han är död, liksom Varför kommer han inte med någon ny hit??

om han inte blev skuten och "levde" så knarka han ihjäl sig.

Han satt med haggla putsade den och sen knarka ihjäl sig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger nåt annat. Är du ett orakel eller så?? Sån som känner på sig Han LEVER Han LEEVVER.. Jippie... :P Han är död, liksom Varför kommer han inte med någon ny hit??

om han inte blev skuten och "levde" så knarka han ihjäl sig.

Han satt med haggla putsade den och sen knarka ihjäl sig :)

Tyst med dig. Sluta tramsa du vet att jag alltid har rätt och då vet jag bäst :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...