Jump to content

Har du problem med dina pengar?


Sikorka
 Share

Har du problem med pengar?  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, Rösta!

--

Själv så har man blivit rånad.. ^_^ Krattade löv 3 timmar hos farmor och farfar, Fick 400 kr för det, Dom är väldigt snälla om ni förstår.. men iaf, Jag fick 4 st hundralappar för det. Jag la dom i sparbössan, För att jag spar, och nu, när jag skulle räkna dom, ligger det bara 3 st hundralappar där (+ resten av mina pengar).

Så nån har alltså tagit mina pengar.. Det finns inget man kan göra.. :huh: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, Rösta!

--

Själv så har man blivit rånad.. ^_^ Krattade löv 3 timmar hos farmor och farfar, Fick 400 kr för det, Dom är väldigt snälla om ni förstår.. men iaf, Jag fick 4 st hundralappar för det. Jag la dom i sparbössan, För att jag spar, och nu, när jag skulle räkna dom, ligger det bara 3 st hundralappar där (+ resten av mina pengar).

Så nån har alltså tagit mina pengar.. Det finns inget man kan göra.. :huh: :'(

Och din sparbössa ligger.. i en buske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, Rösta!

--

Själv så har man blivit rånad..  <_<  Krattade löv 3 timmar hos farmor och farfar, Fick 400 kr för det, Dom är väldigt snälla om ni förstår.. men iaf, Jag fick 4 st hundralappar för det. Jag la dom i sparbössan, För att jag spar, och nu, när jag skulle räkna dom, ligger det bara 3 st hundralappar där (+ resten av mina pengar).

Så nån har alltså tagit mina pengar.. Det finns inget man kan göra..  ^_^  :'(

Din farmor kunde gett dom på käften med käppen..

Nej, dåligt skämt. :huh:

Måste kännas jävligt när man jobbat så länge och sen blir man rånad. =|

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag har väl alltid haft tur med ekonomin.

Pappa betalar ^_^ Han har haft tur, han kom från en rik familj! :huh:

Men numera så lever jag på min lön jag har jobbat ihop från tiden på Ambulansen.

Sen är jag ju sambo, så vi har faktiskt gemensan ekonomi till bostad och allt därtill. Pluggar för tillfället två år framöver ungefär så det blir lite till att snåla nu.

Men det ska nog gå bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...