Jump to content

Min "farewell" video till gtasajten


Östis
 Share

Recommended Posts

Jahapp, där var det. Min sista video som också släpps på gtasajten kommer här nu. Jag har försökt drömma till den tid då alla var vänliga och hjälptes åt. Tiden före alla kom in och började spamma med onödiga topics, "hjälp, hittar inte gtasanandreas.exe!!!" "värför är min CD rispad??" "HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!" Nåjaa,försökte stå ut med detta en tid, men när det bara fortsatte och nu till och med efter 10000000000 topics med ufon, hittar man ändå varannan dag: "är detta ett ufo?". Men, det har nog också funnits goda tider. Tider, då LiSA höll på. Tider, då man arrangerade stuntbattles, och stunting var en del av detta! Men, sen började även detta avta. Medlemmar som Marklund, Tackleberry och MR.Magic var dom som höll ihop detta. På sistone har också Oscarw89 ställt upp bra med att hålla igång stunting, men det hjälper ej med 3 stuntare mot 1000000 icke stuntare. Jag har hittat en stuntare, som nu snart skall göra sin debut i stuntvärlden med mitt stuntcrew, ISC. Men, för att göra pinan liten för n00bs som bara inte orkar läsa detta, utan skriver: "för lång första post, orkka läsa...", här har ni min sista video som ges ut på gtasajten: Breakthrough

Redigerad av Östis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs tal. Men jag kan säga dig att dessa "spammare" kom ungefär i samma veva som du blev medlem så titta på dig själv innan du börjar klandra andra.

Om du ser på mina topics, så ser du också att jag alltid försökt vara vänlig, aldrig haft några jädrans "HJÄÄÄLP!!!" topics, eller liknande. Försök inte säga åt mig att jag varit jävlig här, eller spammat. Bara för att man kommit i samma veva som alla andra, betyder inte att man är en liten skitunge som inte kan bete sig. ÅÅÅH!!! känns skönt att få släppa ut vad man tycker om detta forum... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du ser på mina topics, så ser du också att jag alltid försökt vara vänlig, aldrig haft några jädrans "HJÄÄÄLP!!!" topics, eller liknande. Försök inte säga åt mig att jag varit jävlig här, eller spammat. Bara för att man kommit i samma veva som alla andra, betyder inte att man är en liten skitunge som inte kan bete sig. ÅÅÅH!!! känns skönt att få släppa ut vad man tycker om detta forum... ;)

Nej, men du ska inte göra påhopp på folk för det. Visst kan jag medge att det är otroligt jobbigt när folk håller på så men vad ska man göra om man registrerat sig på ett forum för hjälpens skull?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men du ska inte göra påhopp på folk för det. Visst kan jag medge att det är otroligt jobbigt när folk håller på så men vad ska man göra om man registrerat sig på ett forum för hjälpens skull?

Förlåt om jag gjort några onödiga påhopp,jag bara säger som det är. No offense. Men men, jag fattar om man vill ha hjälp, men fattar du om nån skriver som topic namn: "HJÄÄLP!!!!" och nästa topic: "värför låser man mina topicar?" Get my point? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte vad det är för fel med er?! Vi måste ju hjälpa nybörjarna som inte kan så mycket om modding eller om någonting! Jag förstår inte hur man kan bli störd av att folk ställer frågor till allmänheten även om det är dumma frågor! De frågar inte frågor som en offensiv om ni tror det? De frågar för att de måste veta... och då är det inte speciellt jobbigt för någon att svara på den jävla frågan. Det behöver inte vara just du! Om du inte tycker att det är kul men såna frågor så skit i dem bara!! Och sist, men inte minst, så undrar jag om det har blivit någon jävla innegrej att hoppa av GTAsajtens Forum? Alla verkar göra så nu för tiden.

Jag tänker inte ens se din dumma video... och jag håller med. Det är såna som du som förpestar tillvaron. Såna som gnäller på att allt inte ser ut som ni vill. Att GTA SA forumet inte är fullproppat med 1000 tals stuntvideor!

PS: Jag har en stuntvideo på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...