Jump to content

Ezemarket


Playstationman
 Share

Recommended Posts

:D JAG VILL INTE ATT DENNA TRÅD SKA BLI LÅST!!!!!! ^_^

MEN!, jag har haft dett program ett tag utan att få några pengar..., på ett ställe står det nåt om statuspoäng och sånt... man får statuspoäng nätr man rekryterar. Jag tror att man kanske måste ha en del statuspoäng innan kan få pengar. jag har frågat dem utan att få svar, men jag tror dom döljer det för att vi inte ska tjäna pengar....

SÅ! om nu registrerar er vi min länk kommer jag få statuspoäng så småningom om och då ser jag om man verkligen får pengar eller om det är en bluf!!

OBS!!!! LÅS inte denna tråd på ren reflex!, ta istället bort min länk om det nu klassas mot reglerna!!!! OBS ;)

REKRYTERINGS LÄNK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D  JAG VILL INTE ATT DENNA TRÅD SKA BLI LÅST!!!!!! ^_^

MEN!, jag har haft dett program ett tag utan att få några pengar..., på ett ställe står det nåt om statuspoäng och sånt... man  får statuspoäng nätr man rekryterar. Jag tror att man kanske måste ha en del statuspoäng innan kan få pengar. jag har frågat dem utan att få svar, men jag tror dom döljer det för att vi inte ska tjäna pengar....

SÅ! om nu registrerar er vi min länk kommer jag få statuspoäng så småningom om och då ser jag om man verkligen får pengar eller om det är en bluf!!

OBS!!!! LÅS inte denna tråd på ren reflex!, ta istället bort min länk om det nu klassas mot reglerna!!!! OBS  ;)

REKRYTERINGS LÄNK!

Ja du, vad säger man, förhoppningsvis smart sätt för dig att värva medlemmar :rolleyes:

Jag vet allt att efter 5 rekryteringar får man 1 statuspoäng som gör att dina poäng fördubblas, alltså (om Ezemarket verkligen funkar) drar du in ännu mer pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D JAG VILL INTE ATT DENNA TRÅD SKA BLI LÅST!!!!!! ^_^

MEN!, jag har haft dett program ett tag utan att få några pengar..., på ett ställe står det nåt om statuspoäng och sånt... man får statuspoäng nätr man rekryterar. Jag tror att man kanske måste ha en del statuspoäng innan kan få pengar. jag har frågat dem utan att få svar, men jag tror dom döljer det för att vi inte ska tjäna pengar....

SÅ! om nu registrerar er vi min länk kommer jag få statuspoäng så småningom om och då ser jag om man verkligen får pengar eller om det är en bluf!!

OBS!!!! LÅS inte denna tråd på ren reflex!, ta istället bort min länk om det nu klassas mot reglerna!!!! OBS ;)

REKRYTERINGS LÄNK!

Skulle ha hjälpt dig om jag var 16 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...