Jump to content

Nyhetstopicen


Gäst
 Share

Recommended Posts

Finns väl antagligen en sådan här tråd från i somras, Men då är det lika bra att göra en ny...

Så här ska vi posta alla nyheter som kan vara intressanta...

Att Sverige är i VM vet ni väl nu så jag postar en notis om mig själv istället...

Edit: Undanröjer bevis, Tacka Benvit!

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns väl antagligen en sådan här tråd från i somras, Men då är det lika bra att göra en ny...

Så här ska vi posta alla nyheter som kan vara intressanta...

Att Sverige är i VM vet ni väl nu så jag postar en notis om mig själv istället...

NSD

För er latmaskar som inte orkar klicka på en länk :wub:

Edit: ABSOLUT INGET MISSTÄNKT SOM HAR STÅTT HÄR!! :ermm: 

INTE HÄR HELLER! :lol:

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mobbarnyheten.

Mitt ex som bor i Lerum där det hände sa att tydligen hade en lärare lagt sig på ett tågspår veckan innan... Evil school, eh?

Yup, Min är nästan lika elak :wub:

Här sticks det bara passare i ryggen, Vi säger inte hur vi ska döda nån...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som egentligen har tänkt på att det var han själv som tog sitt liv? Jag försvarar inte mobbarna, men han var mobbad i sex år, jag var mobbad i åtta år utan att ens kunna tänka mig självmord, och jag mobbades minst lika mycket (om inte mer) än han. Tänk själva, en person som överhuvudtaget kan överväga självmord, oberoende av anledning, kan inte vara riktigt frisk. Återigen, jag försvarar inte mobbarnas agerande, men jag håller inte med om att självmordet var deras fel. Eller så är jag bara för trött... *gäspar*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som egentligen har tänkt på att det var han själv som tog sitt liv? Jag försvarar inte mobbarna, men han var mobbad i sex år, jag var mobbad i åtta år utan att ens kunna tänka mig självmord, och jag mobbades minst lika mycket (om inte mer) än han. Tänk själva, en person som överhuvudtaget kan överväga självmord, oberoende av anledning, kan inte vara riktigt frisk. Återigen, jag försvarar inte mobbarnas agerande, men jag håller inte med om att självmordet var deras fel. Eller så är jag bara för trött... *gäspar*

Så det var hans fel att han var "sjuk"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som egentligen har tänkt på att det var han själv som tog sitt liv? Jag försvarar inte mobbarna, men han var mobbad i sex år, jag var mobbad i åtta år utan att ens kunna tänka mig självmord, och jag mobbades minst lika mycket (om inte mer) än han. Tänk själva, en person som överhuvudtaget kan överväga självmord, oberoende av anledning, kan inte vara riktigt frisk. Återigen, jag försvarar inte mobbarnas agerande, men jag håller inte med om att självmordet var deras fel. Eller så är jag bara för trött... *gäspar*

Oftast tar man självmord även om man inte blir mobbad.... Hmm that came out wrong..

Jag menar om man har dessa tankar o ch om man genomför det så hade man förmodligen gjort det även fast man inte blivit mobbad.

Läste det på psykologin idag :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oftast tar man självmord även om man inte blir mobbad.... Hmm that came out wrong..

Jag menar om man har dessa tankar o ch om man genomför det så hade man förmodligen gjort det även fast man inte blivit mobbad.

Läste det på psykologin idag :(

Var det inte Funnylin du skulle quota? :P

Tack för stödet, trodde jag skulle bli hatad nu! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oftast tar man självmord även om man inte blir mobbad.... Hmm that came out wrong..

Jag menar om man har dessa tankar o ch om man genomför det så hade man förmodligen gjort det även fast man inte blivit mobbad.

Läste det på psykologin idag :P

Självklart kan man ta livet av sig utan att vara mobbad. Men att avsäga yttre påverkan ansvar oavsett situation... BULL.

Kursliteratur for teh win. :blink:

Edit: För fan, dagens största nyhet: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,711847,00.html

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...