Jump to content

Vill få bort fusk!


emgee
 Share

Recommended Posts

Nu är det så här att jag för ett tag sen råkade skriva in nåt fusk med WASD knapparna, det stod bara Cheat Activated och inget annat hände vad jag minns. Nu undrar jag om nån kan den koden så att jag kan avaktivera? Jag har savat flera gånger med fusket på (har dock inte klarat av några uppdrag, bara sidouppdrag..). Och säg inte åt mig att söka, har redan gjort det, hittade en tråd om det men det hjälpte mig inte ett dugg!

Edit: Och snälla, snälla, svara bara om du KAN svaret!

Redigerad av emgee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm.....

Kanske dom som vill ha 100% i spele och som kan spela utan fusk. ;)

du behöver inte bli sur! :P

Jag fuskar ibland (jag vet, orkar inte anstränga mig) + jag moddar mitt Gta Sa så det spelar ingen roll för mig. ;)

Vad har 100% att göra med fusk? Man kan få 100% med fusk också.

Har du inte märkt någon skillnad med fusket?

Isåfall spelar det ju ingen roll, då det ändå kommer synas på statsen att du fuskat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört på gtaforums att man kan fuska 500 gånger, sen kan man inte få 100% längre.

Jaha, men då ljuger alla som sagt det 500 gånger.

Dom kanske har missat något, det är i vilket fall inte fusken som gör det!

Aler700: Fuskar du mindre om du får bort fusket även fast du inte vet vad det innebär?

Man kan inte få bort fusken från statsen, så vitt jag vet.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Få? Det kan jag inte riktigt hålla med dig om..

Är det inte väldigt få som får 100% på ett spel i Gta-serien

( dom senaste spelen).

Vissa köra bara huvud uppdragen ju! :blink:

Aja jag kanske har fel,men endå har man klarat 100% utan fusk så kan man ändå skryta lite :lol: även om det är fult.

""HOWHOW"

Aler700: Fuskar du mindre om du får bort fusket även fast du inte vet vad det innebär?

Man kan inte få bort fusken från statsen, så vitt jag vet."

:D Jag har inte problem med fusk. föresten vad snakkar du om? Man blir lite snurrig av det du skrev.

Ps jag bryr mig inte så MKt om statsen! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så här att jag för ett tag sen råkade skriva in nåt fusk med WASD knapparna, det stod bara Cheat Activated och inget annat hände vad jag minns. Nu undrar jag om nån kan den koden så att jag kan avaktivera? Jag har savat flera gånger med fusket på (har dock inte klarat av några uppdrag, bara sidouppdrag..). Och säg inte åt mig att söka, har redan gjort det, hittade en tråd om det men det hjälpte mig inte ett dugg!

Edit: Och snälla, snälla, svara bara om du KAN svaret!

Hände mig också en gång fast ja bara ladda om. Ja fuskar bara i nödvändig fall t.ex sista quarry mission så totalmosa alla bilar min truk så stängde av trafiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa säger att man inte kan få 100% med fusk! :P

Och föresten är det ju lite speciellt att klara Gta seriena utan fusk! :)

Man en av få som klarar Gta Sa utan fusk! :P

Sant. Jag tycker man inte kan klara spelet ut till 100% om man fuskat.

Har själv inte använt ett enda fusk.. men då har ja inte klarat ut det än heller....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. Jag tycker man inte kan klara spelet ut till 100% om man fuskat.

Har själv inte använt ett enda fusk.. men då har ja inte klarat ut det än heller....

precis, ^_^

men när man väl har klarar av det borde man känna sig lycklig. Det skulle jag göra. :"> ^_^

Jag fuskar rätt så ofta och jag moddar så det är ju också fusk.

tillexempel att alla polisernas bilar åker i 6 Km/h och väger 2 Kg och dom mesta vapnen är omgjorda :(:P . pistolerna suger och M4 äger!!!!!!!! ;):P:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...