Jump to content

Vad har Ni gjort för något som Ni inte vill att fl


Jacker
 Share

Recommended Posts

En del har säkert sett tråden på Flashback (annars har ni den här). Tror dom flesta har lite magknip av alla skrattanfall under läsningen. När jag läste slog det mig, kan vi inte ha en sån tråd här också? Tror säkert dom flesta har varit med om sådanna situationer, så det är bara att dela med sig. Men givetvis är det frivilligt.

Själv har jag inte tid att skriva nu, återkommer senare.

EDIT: Damn! Trådtiteln vart 'focked up. Mod; Fixa?

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright...

För två-tre år sedan, Skulle jag och bada. Tog cykeln och trampade iväg till stranden

När jag väl kom dit så var det tomt! Öde, Så jag tänkte "Äh van fan då näckar jag".

Och då kommer det såklart någon! Och jag får gömma mig under en båt för att dom inte ska se mig, Efter några timmar kan ju komma fram igen...

Men tjejerna var fina i stringbikini om man ska se det positivt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright...

För två-tre år sedan, Skulle jag och bada. Tog cykeln och trampade iväg till stranden

När jag väl kom dit så var det tomt! Öde, Så jag tänkte "Äh van fan då näckar jag".

Och då kommer det såklart någon! Och jag får gömma mig under en båt för att dom inte ska se mig, Efter några timmar kan ju komma fram igen...

Men tjejerna var fina i stringbikini om man ska se det positivt :P

Får jag fråga en sak. Varför tog du inte på dig badbyxorna? Du hade väl dom med eftersom du åkte dit för att bada.

Det tokigaste jag har gjort är nog när jag var liten så var jag ute och cyklade. Helt plötsligt så dök det upp en vägbom och jag körde rakt in i den. Jag hängde kvar på bommen och cykeln forsatte en liten bit till. Grejen är den att den bommen alltid satt där och jag cyklade där rätt ofta så jag borde ha vetat om den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, gått upp naken och jagat iväg dom med snoppen.

Haha helt rätt :lol:

Först snackar du om "han", sen snackar du om "du"?

Och varför inte ha på badbyxorna från början?

Ja men jag snackade till SAAB om Godfather och hans händelse, sedan frågade jag SAAB om han hade gått upp och klätt på sig och sedan hoppat i eller om han hade gjort som godfather gjorde, liksom en gämförelse typ, "Vilket av dom hade du hellre gjort då?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men jag snackade till SAAB om Godfather och hans händelse, sedan frågade jag SAAB om han hade gått upp och klätt på sig och sedan hoppat i eller om han hade gjort som godfather gjorde, liksom en gämförelse typ, "Vilket av dom hade du hellre gjort då?"

Hmm, k. Hade varit lättare att förstå om du petat dit en punkt istället för ett komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag har nog gjort de sjukaste

När jag gick i 2an då så va de några som ahdde vässtat färgkritor i en ask och dom gick runt till alla och bjöd ingn trodde påde... förutom jag jag gick framm och sa "ååh vad gott emd strösel"sen tog jag en näve och tröck in i munen.. jag stog och spottade vid soptunan i 1time och alla stog och pekade och skrattade åt mig....

:'( haha jag e ju grymmast

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag har nog gjort de sjukaste

När jag gick i 2an då så va de några som ahdde vässtat färgkritor i en ask och dom gick runt till alla och bjöd ingn trodde påde... förutom jag jag gick framm och sa "ååh vad gott emd strösel"sen tog jag en näve och tröck in i munen.. jag stog och spottade vid soptunan i 1time och alla stog och pekade och skrattade åt mig....

:'( haha jag e ju grymmast

Fattade först nada, när jag läst klart kunde jag med svårigheter klura ut vad det var du hade skrivit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.. jag berättar om.

när jag gick i 2an då var några hyggliga "kompisar" att böra vässa färkritor i en ask.Sedan gick de runt till alla och sa att de va godis.sen när dom hadde frågat alla och ingen ville ha då sprang jag fram och sa"åhhh strösell vad gott" sedan tog jag en stor näve och började äta. de tog typ 0,002 sec innan jag stog vid soptunnan och börjagdde spotta medan alla stog brevid och skrattade

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.. jag berättar om.

när jag gick i 2an då var några hyggliga "kompisar" att böra vässa färkritor i en ask.Sedan gick de runt till alla och sa att de va godis.sen när dom hadde frågat alla och ingen ville ha då sprang jag fram och sa"åhhh strösell vad gott" sedan tog jag en stor näve och började äta. de tog typ 0,002 sec innan jag stog vid soptunnan och börjagdde spotta medan alla stog brevid och skrattade

Then I understand, nice. :lol:

Har tyvärr inget att tilldela till denna trod, inget som jag kommer på iaf.

Ska tänka en stund. Herrå! :0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag har nog gjort de sjukaste

När jag gick i 2an då så va de några som ahdde vässtat färgkritor i en ask och dom gick runt till alla och bjöd ingn trodde påde... förutom jag jag gick framm och sa "ååh vad gott emd strösel"sen tog jag en näve och tröck in i munen.. jag stog och spottade vid soptunan i 1time och alla stog och pekade och skrattade åt mig....

:'( haha jag e ju grymmast

Haha. vad sött. bara så du vet hade jag skrattat högst. :lol: <-- så hade jag sett ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...