Jump to content

Age of Empires III


Meller
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker? :)

Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan. :unsure:

Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver. :P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker? :)

Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan. :unsure:

Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver. :P

Kolla, en person med hjärna! Wow!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker? :)

Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan. :unsure:

Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver. :P

Jag tillhör en av dom som inte är känner mig stålt över att visa upp orginaldatorspel. Hade min ekonomi tillåtit det hade jag köpt filmer, men jag har inte äns råd med godis ;)

Spelade AOE3 ganska nyss, inte riktigt min grej sånna spel, men grafiken var snygg iaf. Dock irriterande som fan att det var aldeles för inzoomat. man fick ju ingen översikt alls även om man hade fullt utzoomat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic;

Så i forsättningen på forumet får man inte ens nämna ordet "b-u-s-k-a-r" eller liknande ord?

I så fall ska jag lägga det på minnet.. :unsure:

Det är väll likabra det.. Eftersom att alla vet att ordet buskar (leta i buskar, gräva etc.) används i sammanhangen fildelning osv.

Bara dumt att inte låtsas om det, det är ju mer som en synonym av fildelning som 'buskar'..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väll likabra det.. Eftersom att alla vet att ordet buskar (leta i buskar, gräva etc.) används i sammanhangen fildelning osv.

Bara dumt att inte låtsas om det, det är ju mer som en synonym av fildelning som 'buskar'..

Måste säga att du har en poäng där.

Så snacka om spelet nu, inte om något annat förbjudet. ... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker?  ;)

Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan.  :P

Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver.  :unsure:

Den dagen då priset på spel/filmer/musik sjunker till en acceptabel nivå, är den dagen då man lämmnar piratkopieringen bakom sig. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...