Jump to content

Street Race


 Share

Recommended Posts

Jag har ännu inte sett några målflaggor (som indikerar att man kan köra streetrace) på min karta. När dyker de upp?

Jag har läst tusen olika teorier här på nätet. Ingen verkar kunna ge ett bra svar.

Jag har klarat "Deconstruction" och tagit minst brons i alla moment på "Driving School". Måste man köpa Wang Cars för att kunna köra street race? I så fall, när kan jag köpa Wang Cars? Min pil är blå fortfarande.

En del säger att man ska få ett telefonsamtal efter att ha klarat "Driving School" med minst brons i alla moment, men det fick aldrig jag.

Är det nån som 100% kan säga vad som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Uppdraget för "Woozie" heter Ya-Kaboom-Kaboom eller liknande och är det sista innan du får tillgång till öknen(du ska spränga ett ställe som ägs av dina fiender). Det finns streetrace i alla 3 städerna. När du klarat alla racena får du en stor summa pengar, men man får även pengar för varje lopp. Det finns inget som markerar detta på kartan(eller var det...), men SF's streetrace kan hittas bakom Wang Cars i en röd ring.

Men om du snackar om uppdragen med Caesar...så spela på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdraget för "Woozie" heter Ya-Kaboom-Kaboom eller liknande och är det sista innan du får tillgång till öknen(du ska spränga ett ställe som ägs av dina fiender). Det finns streetrace i alla 3 städerna. När du klarat alla racena får du en stor summa pengar, men man får även pengar för varje lopp. Det finns inget som markerar detta på kartan(eller var det...), men SF's streetrace kan hittas bakom Wang Cars i en röd ring.

Men om du snackar om uppdragen med Caesar...så spela på.

Yay-Kaboom-boom <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...