Jump to content

Vissa verkar ha missupfattat ordet"bög"


T-Ryder
 Share

Recommended Posts

Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande.

Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög

Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande.

Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög

Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande.

Jag har sagt att darin e gay, men inte för hans "musik"-stil, utan för att han är gay ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande.

Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög

Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande.

Precis det jag försökt sagt i en topic. Men en visst xPisc envisas att han har rätt. Och att alla musikstilar som han inte gillar är bögar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar ingenting  ;)

Först drar ni upp en tråd som ska handla om ordet "bög"

Sen börjar ni snacka om American Dad..

Ahh, och nu kommer du med "fattar ingenting" vart ska det här sluta igenligen? ;P

Edit: Aj då, nu ger vi alla en kaka och går ontopic.

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. tidningarna har saker för sig. Dom kan väl för fan inte vet om han har en tjej från thailand inlåst på toan? >_<

Som den store shenderovich säger om extremfans: "Dom vet lite mer om honom än han själv gör" :D

EDIT: Artikeln var en intervju, alltså borde i alla fall darin själv påstå at han är singel. Fin teori dock. :shifty:

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...