Jump to content

Har du börjar tröttna på SA?


Cyper
 Share

Har du börjat tröttna på San Andreas?  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Tyvärr, han börjat tröttna. Fösöker göra uppehåll med att spela så det håller längre. Glömmer aldrig då jag spelade GTA 3 första gången, det var så FANTASTISKT! Den kännlslan kommer aldrig tillbaks. Inte heller då jag såg en traktor I San An för för första gången. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Lite

Har man det till PS2 och sen till dator så är det lite tråkigt när man vet hur allt är... ^_^

Minns när Vice City var nytt till PS2 när en kompis fick det. Säger som Cyprez, helt FANTASTISKT! När man fick spela det, goda tider :wub:

Men den känslan känner man väl inte förän det kommer ett nytt GTA... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, konstigt nog är det det enda gtaspel som jag tröttnat på så snabbt,tröttnade aldrig på Vice city och GTA3... kanske beror på att jag har det till PC så ja kunde modda, vet inte, nä har totalt tröttnat på SA, känns som man gjort allt flera gånger om :wub:

Måste hålla med ^_^

GTA3 var sä j+vla kul när man körde fösta gången ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tröttnade helt ett tag, men nu har jag börjat tycka att det är askul igen! Så jävla skönt asså! Jag har fått tillbaka gamla "Jag-spelar-gta-men-har-inga-uppdrag-kvar-att-göra" känslan. Jag gör typ inget speciellt... bara springer runt och leker lite. Testar lite grejer och så. Just nu håller jag på att bygga en arsenal vid Aircrafts Graveyard. I hangaren parkerar jag pansarvagnar och militärbilar av många olika slag. Ska köra vidare lite nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tröttnat på det. Men jag brukar ibland när jag har tråkigt gå in och skriva JHJOECW, så hoppar jag runt på byggnader och andra roliga ställen med cykeln.

Bara spelat på PC den senaste tiden. Har aldrig tyckt det var jätteroligt på PC. Kändes mest som en upprepning av PS2-versionen.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av nån anledning tycker jag VC höll längre än SA.

Håller med. Det mesta som är roligt i SA känns som om jag redan har upplevt. Jag tycker inte att det är särskilt kul att springa omkring och äta, och byta kläder gör jag aldrig.

Det roliga som att göra uppdrag och annat, fanns redan i VC. Det konstiga är också att det känns som om VC storyn va mycket svårare än SA storyn. Kan bero på att jag var yngre när jag spelade. ^_^

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska säga er en sak, varför vissa tröttnar på San An fortare än GTA3. Förmodligen ligger det till så här; Gta1,Gta2 Suck.. ungefär samma sak. GTA 3 3d till 100%! Vi får se allt genom ett annat perspektiv. Tror dock man tröttnar mer och mer. Kräver mer och mer av GTA-spelen. Tillslut tror jag att man har tröttnat på allt.

Som jag a märke till I GTA3:

Det var ren 3D.

Din bil kunde bli bestulen.

Det kunde regna.

Det kunde bli dimma.

När man tänder bak lysserna blir det röt på asfalten.

Man kunde köra båt.

Bara några saker, små,små detaljer.

EDIT: Nu har jag tröttnar så mycket på GTA-spelen att jag börjar mörda fler och fler människor. Förut när jag fick GTA3 kunde jag köra runt med min gula Pernial I ett helt dygn med min kompis.

Detta är rörande. :'(

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...