Jump to content

Vice City skin till winamp


Space Hunter2001
 Share

Recommended Posts

Det visste vi inte...  :huh:

Hultan skrev en nyhet om skinet för nån vecka sedan och dessutom är Winamp onödigt, Windows Media Player äger!  :D

Skämtar du? :lol: Winamp är ju överlägset när det gäller att spela upp mp3:or!

I Media Player ser man ju inte ens vilken artist det är utan bara låtnamnet när man är i uppspelningsläget. Dessutom är Winamp lättare och smidigare, och samtidigt mer funktionellt!! Nej, Winamp rules när det gäller att spela upp musik! Så det så! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skämtar du? :D Winamp är ju överlägset när det gäller att spela upp mp3:or!

I Media Player ser man ju inte ens vilken artist det är utan bara låtnamnet när man är i uppspelningsläget. Dessutom är Winamp lättare och smidigare, och samtidigt mer funktionellt!! Nej, Winamp rules när det gäller att spela upp musik! Så det så! :lol:

Jo i Media Player 8 som följer med XP ser man både artistens och låtens namn. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo i Media Player 8 som följer med XP ser man både artistens och låtens namn. :D

Nej, det gör man inte alls det. Inte jag iaf... :(

I uppspelningsläget i Media Player 8 står bara låtens namn och inte artist. Jag har försökt kolla om det finns någon inställning, men jag hittar ingen.

Och som någon annan tidigare skrev är Winamp speciellt utvecklat för Mp3, vilket Media Player definitivt inte är! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det gör man inte alls det. Inte jag iaf... ;)

I uppspelningsläget i Media Player 8 står bara låtens namn och inte artist. Jag har försökt kolla om det finns någon inställning, men jag hittar ingen.

Och som någon annan tidigare skrev är Winamp speciellt utvecklat för Mp3, vilket Media Player definitivt inte är! :D

Ovanför rutan med de visuella effekterna står både artist och låt-namnet, eller menar du spelningslistan till höger? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det gör man inte alls det. Inte jag iaf... :(

I uppspelningsläget i Media Player 8 står bara låtens namn och inte artist. Jag har försökt kolla om det finns någon inställning, men jag hittar ingen.

Och som någon annan tidigare skrev är Winamp speciellt utvecklat för Mp3, vilket Media Player definitivt inte är! :)

Här är Windows Media player

Redigerad av Canza 57
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ovanför rutan med de visuella effekterna står både artist och låt-namnet, eller menar du spelningslistan till höger? :D

Ja, okej... När man väl spelar upp låten så står det också vilken artist det är, men i spelningslistan till höger står det inte. Och det blir ganska jobbigt att hitta en låt när man bara vet vilken artist det är som sjunger den och som jag har ca 350-400 låtar... :P

Men jag håller på att ladda ner Media Player 9 nu. Förhoppningsvis har de ändrat på det här!!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, okej... När man väl spelar upp låten så står det också vilken artist det är, men i spelningslistan till höger står det inte. Och det blir ganska jobbigt att hitta en låt när man bara vet vilken artist det är som sjunger den och som jag har ca 350-400 låtar... :P

Men jag håller på att ladda ner Media Player 9 nu. Förhoppningsvis har de ändrat på det här!!?

Det står låtnamn och artist i spelningslistan till höger också. Har du samma WMP som bilden ovan så ska låtnamn vara med. Prova att förstora spellist fönstret.

EDIT: du har rätt det står inte artist i spellistan. :D

Redigerad av Canza 57
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...