Jump to content

Reklamer


Plaisir
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GAAHH, jag minns den lite smått! Beskriv den så ska jag se om jag minns...

Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. :D

Älskar verkligen den reklamen. :rolleyes:

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. :D

Älskar verkligen den reklamen. :rolleyes:

Hm, Den har jag inte sett...Finns den på internet någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett nya ICA reklamen???

Till Paris Till Paris Ska vi rida på en gris :rolleyes:...

Är den inte för skön??

Jag tyckte den va lite svennigt :D

Men... Hell to all reklamer!... måste dom finnas? Nej?!... om bara NÅN! kunde skapa en kanal utan reklamer.. och filmer dygnet runt.. men jag tror Canal+ har det? eller?... inga reklamer? men aja...

Hell To Commercial!

Yeah To Crazy Frog! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte den va lite svennigt :rolleyes:

Men... Hell to all reklamer!... måste dom finnas? Nej?!... om bara NÅN! kunde skapa en kanal utan reklamer.. och filmer dygnet runt.. men jag tror Canal+ har det? eller?... inga reklamer? men aja...

Hell To Commercial!

Yeah To Crazy Frog! :D

En kanal utan reklam? Var ska dom få tag i pengar så att dom skulle kunna sända program ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. :D

Älskar verkligen den reklamen. :rolleyes:

Haha, nu minns jag! Asskön reklam! :D

Ligger den ute på nätet nånstans?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. ;)

Älskar verkligen den reklamen. :P

Nuuu kommer jag ihåg, det är fan den bästa reklamfilmen i världshistorien ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kanal utan reklam? Var ska dom få tag i pengar så att dom skulle kunna sända program ifrån?

Finns ju redan flera stycken.... Men dessa får ju in pengar genom att svnska folket betalar TV-avgift och genm andra kanaler i samma koncern som har reklam.

Hatar också reklamavbrott.. Men det finns ändå en hel del klassiker och en del nya reklamer som är j*vligt komiska....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...