Jump to content

Hjälp med IMG Tool


 Share

Recommended Posts

Jag måste ha hjälp med img tool att fixa et skin jag har sökt på hur man gör men jag gör allt som står där men det går ej ^_^ :'(.så kan ni hjälpa mig med en bild som jag vill ha på vest filen i img tool jag läger upp den så ni kan fixa den åt mig.

(OBS) gör en backup fil på player.IMG FIL om ni vill inte ha den när ni är färdiga.

denna bild ska jag ha på min vest.adda mig på msn wolf_502@hotmail.com det går ej att läga ut filen det står You cannot upload this type of file.

så ni får den genom msn den där bilden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu eftersom tråden ändå kommer låsas inom en snar framtid, så kan man ju passa på att vara lite offtopic ;P :

Darkwolf är det sämsta jävla tv-program jag har sett!! nån slags uppstoppad apa som springer runt och attackerar folk?!?! skamligt :)

Är det därifrån du har tagit namnet?

Hej på en stund <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu eftersom tråden ändå kommer låsas inom en snar framtid, så kan man ju passa på att vara lite offtopic ;P :

Darkwolf är det sämsta jävla tv-program jag har sett!! nån slags uppstoppad apa som springer runt och attackerar folk?!?! skamligt :)

Är det därifrån du har tagit namnet?

Hej på en stund <_<

HAHAHHA

SÅ ORD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...