Matteus Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vad är det? Ett reseprogram på Kanal 5 med Filip och Fredrik. Dom hade 100 Höjdare och något annat tråkigt program också har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ett reseprogram på Kanal 5 med Filip och Fredrik. Dom hade 100 Höjdare och något annat tråkigt program också har jag för mig. Vadå tråkigt? high chaparall var helt ok, ursäkta röra vi bygger om var helt underbart. du bara klagar för att inte 5an finns på öland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ingen som läst deras bok? 2 nötcréme och en moviebox, den handla om när F & F växte upp på 70-80-talet Ja jag har läst båda deras böcker, anser att båda är väldigt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vadå tråkigt? high chaparall var helt ok, ursäkta röra vi bygger om var helt underbart. du bara klagar för att inte 5an finns på öland Haha, nä high chaparall var inget vidare. Men som tur är när det inte är något bra på någon av Canal Digital kanalerna så går jag upp på övervåningen och tittar på våran Boxer istället...men 5an finns ju där med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Det var mycket underhållande när Filip sa "This way?" när han skulle hoppa ut i vattnet. Älskar F & F. Deras humor är så där härligt barnslig och naturlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Det var mycket underhållande när Filip sa "This way?" när han skulle hoppa ut i vattnet. Älskar F & F. Deras humor är så där härligt barnslig och naturlig. Haha =D håller med. Så jävla fult Filip och fredrik är så jävla roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Inslaget där dom stog och diskuterade bajshögen som låg 60cm brevid hålet var också ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Inslaget där dom stog och diskuterade bajshögen som låg 60cm brevid hålet var också ganska kul Det var så klockrent . haha Tyckte det var skitroligt när Fredrik, tror jag det var , skulle säga "Thing" men iställer sa "Ting" Det var på grönland, när de skulle intervjuva polischefen :] haha. Men bäst av alla program de gjort, var iaf Ursäkta Röran "Vi bygger om" Bara namnet på den serien gör den bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Yeah hittade dom två avsnitten på annat sätt så jag ska börja följa det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Blev glad när jag fick veta Grattis Världen flyttades till måndag efter som det krockar med nip/tuck som på 2:an fan vad rolig deras "hyllningslåt" till albanien var @ jazz Hatar dom två som har prgrammet... Filip och Fredrik, right? vad säger du? dom är fan det bästa som har hänt sverige sen...eehm...öhm...palt Redigerad 5 oktober, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vadå tråkigt? high chaparall var helt ok, ursäkta röra vi bygger om var helt underbart. du bara klagar för att inte 5an finns på öland W0rd! Har High Chaparall boxen här hemma och sen de fyra avsnittena av "Ursäkta röran vi bygger om" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Kanske ska tipsa om att en del höjdpunkter finns att se här: http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10873 Ni som ej ser på Grattis världen, det är mer än klippern ovan ni missar, det är helheten som är så underbart rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Har sett dom två avsnitten jag missa nu (Japan & Albanien). Lika roligt som vanligt! Redigerad 14 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Sorry för dubbelpost men vill inte att tråden ska dö... Idag ska ju Filip simma över Engelska Kanalen. Det är ju skit långt tror inte han kommer klara det utan att ta en paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hehe, allt är ju uppgjort klart att han vilar lite ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hehe, allt är ju uppgjort klart att han vilar lite ibland Men då får han väll simma - hoppa upp i båten = sova/äta - simma igen osv. För han simmar över hela väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Men då får han väll simma - hoppa upp i båten = sova/äta - simma igen osv. För han simmar över hela väll? Bara några timmar tills det sänds, vi får svar då... jag ahr ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Såg precis på det. Det var ju synd att det var fejkat men det var ju roligt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Bah, vad vet ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Sådan far sådan son, de var ju skitlika varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts