Jump to content

Nu kan man rapportera igen


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Aha, den där oseriösa "riille".

Trodde redan han var bannad men det var han tydligen inte.

Helt absurt att denna kille försöker driva ett eget seriöst forum och sedan beter sig som han gör på andra.

Jag håller helt med dig. Men vissa personer är helt enkelt inte "mogna" att använda internet.

Det är tråkigt att folk ska förstöra. Hade nydligen en kille som jag stänge av från mitt webbhotell utav olika anledningar och då fick jag ett mail med texten "Sug kuk". Ett sådant beteende är oacceptabelt vilket gjorde att jag valde att banna han helt från hela mitt webbhotell då jag bedömmer att han inte är kapabel till att vara inne på andra hemsidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du e vaksma så kanske du ska titta i allmänt! Han gjorde 4 st(tror jag eller 3) trådar som han bara spammade.

Jag är medveten om det och hultenius hade bannat han innan du sade det där. Han bannade någon timme innan.

@Tux.

Mina föräldrar är Svenska och jag är 18år.

@Alpha.

Bra att Hultenius tog saken i egna händer då :huh::(

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är medveten om det och hultenius hade bannat han innan du sade det där. Han bannade någon timme innan.

@Tux.

Mina föräldrar är Svenska och jag är 18år.

Så nära! så nära! :huh: ne men... du lät som en vuxen så... gissade på 25 -28... men men! 18 e bra! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...