Jump to content

Hittar inget nytt uppdrag efter freefall


abayomi
 Share

Recommended Posts

Thats It! Tack och hej San Andreas-forumet detta är garanterat min sista post i det här forumet, Ondöigt dumma frågor från personer som inte har nog hjätnkapacitet att tänka själva, Sen SA släpptes på PC har det hela tiden varit folk som bett om någon ska klara ett uppdrag åt en, Ni fullkomligt idiotiska apor, Testa själv! Folk på Ps2 kan inte lägga upp sina sparfiler och vi har klarat den ändå!

Jag är ovanligt snäll nu och skriver ett råd...Nu är jag så arg att jag kan explodera!

Råd:

Vänta en stund, Man får inte uppdrag med en gång. Chilla lite, Åk till SF och modda en bil eller två, Kör lite streetrace , Klara alla skolor, Gör NÅGONTING medans du väntar så går allt mycket fortare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spenderat ett antal timmar åt att fösöka lösa detta själv.

Hade det inte varit för att jag är trött som fan på det nu hade jag inte frågat efter hjälp.

Vill man inte hjälpa till ser jag ingen anledning att lägga ner energi på att skriva idiotsvar eller dra alla över en kamm..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt. Idiotiskt att svara på någonting man inte vill svara på. Allting kretsar inte kring dig! Han ställde inte den här frågan för att irritera dig, och han skrev den antagligen inte heller till dig. Om det inte behagar dig att svara på såna här frågor så GÖR DET INTE!

Förresten kan du stoppa upp ditt råd i arslet. Det är ändå ingen här som har någon användning för det.

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...