Jump to content

Forumträff på DH?


Jacker
 Share

Ska vi ha det?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag ska inte till DH, har aldrig lanat överhuvudtaget, kommer aldrig göra. Har inte ett spel installerat på dtaron ,kan inte ett skit om datorer, sitter på familjens dator hela tiden, har ingen egen, har inget modernt tv-spel bara ett playstation ett.. Jag har inget av gta-spelen eller något sånt alls, kan ingenting alls..Är med kpmpisar 6 dagar i veckan och tränar fotboll 4.. Så nej, jag är ingen datornörd.

Om det där inte var ironi undrar jag hur du ens hittade det här forumet. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ska inte till DH, har aldrig lanat överhuvudtaget, kommer aldrig göra. Har inte ett spel installerat på dtaron ,kan inte ett skit om datorer, sitter på familjens dator hela tiden, har ingen egen, har inget modernt tv-spel bara ett playstation ett.. Jag har inget av gta-spelen eller något sånt alls, kan ingenting alls..Är med kpmpisar 6 dagar i veckan och tränar fotboll 4.. Så nej, jag är ingen datornörd.

Det var ungefär sånt här jag mena med att det skulle bli tjafs om det :P Man behöver ju inte sitta framför datorn 20 timmar i sträck 5 dar i veckan för att klassas som nån slags datanörd om än lite.... Själv ser jag mig som lite utav en datanörd men då sitter jag ändå bara typ 1½ timme om dagen... men eftersom att det är regelbundet så räknar jag mig till den tunna skaran av "nanonördar" som sitter typ hemma hos tjejen eller hos sina föräldrar bara för att dom har trist :blink:

Men du kan ju inte vara ärlig i det där inlägget... Jag menar VAD GÖR DU HÄR I SÅNA FALL?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ungefär sånt här jag mena med att det skulle bli tjafs om det :blink: Man behöver ju inte sitta framför datorn 20 timmar i sträck 5 dar i veckan för att klassas som nån slags datanörd om än lite.... Själv ser jag mig som lite utav en datanörd men då sitter jag ändå bara typ 1½ timme om dagen... men eftersom att det är regelbundet så räknar jag mig till den tunna skaran av "nanonördar" som sitter typ hemma hos tjejen eller hos sina föräldrar bara för att dom har trist :D

Men du kan ju inte vara ärlig i det där inlägget... Jag menar VAD GÖR DU HÄR I SÅNA FALL?

Jag var seriös, jag öljög bara lite.. Jag har nåt enstaka spel installerat. Jag spelade GTa hemma hos en polare sen behövde vi hjälp och då reggade jag mig här.. Sen har jag bara hängt i off-topic delarna, och varför behöver man vara en datornörd där?

Nu när ni vet hur det ligger till, tänk om jag blir utfryst av datornördarna? :'( :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var seriös, jag öljög bara lite.. Jag har nåt enstaka spel installerat. Jag spelade GTa hemma hos en polare sen behövde vi hjälp och då reggade jag mig här.. Sen har jag bara hängt i off-topic delarna, och varför behöver man vara en datornörd där?

Nu när ni vet hur det ligger till, tänk om jag blir utfryst av datornördarna? :'( :P

Fy... Jag skulle aldrig stå ut med att ha det som dig... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har ni en checklista :)

ALLT DU BEHÖVER FÖR ETT LAN-PARTY

1. 20 LITER RED BULL

LAN-PARTYN varar oftast i många dagar, och ska man hålla sig vaken gäller bara Red Bull.

2. 5 KILO CHOKLAD

Man behöver mycket näring när man ska koordinera slakt i Quake 3 och total nerladdning av någons hårddisk.

3. 10 KILO CHIPS

Redan i grundskolan lärde vi oss att potatis är en mycket viktig del av varje måltid.

4. NY HÅRDDISK

Försök inte ens, du kommer att ladda ner ofantliga mängder porr och behöver en extra hårddisk för att få plats.

5. HÖRLURAR

Mest för så du slipper lyssna till puckot till bordsgranne som ständigt ropar ”LOL”.

6. MJUK KUDDE

Så att du kan sova bekvämt på ett stenhårt bord om du inte skulle orka att spela ytterligare ett dygn.

7. LÖJLIGT MYCKET PENGAR

Du ta med till den stora mäng pizza du lovat dig själv att inte köpa.

8. 100 TOMMA CD-SKIVOR

Massor med skivor behövs, så du kan bränna alla piratkopierade spel du sen kommer att ljuga om att du köpt.

9. PISS-HINK

Med en hink under din stol, så behöver du inte lämna din dator på en hel vecka eller mer.

10. TOTAL GALENSKAP

Att låsa in sig i en sal med svettiga nördar i flera dygn för att spela, är INTE definitionen av ”party”

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har ni en checklista  ^_^

ALLT DU BEHÖVER FÖR ETT LAN-PARTY

1. 20 LITER RED BULL

LAN-PARTYN varar oftast i många dagar, och ska man hålla sig vaken gäller bara Red Bull.

2. 5 KILO CHOKLAD

Man behöver mycket näring när man ska koordinera slakt i Quake 3 och total nerladdning av någons hårddisk.

3. 10 KILO CHIPS

Redan i grundskolan lärde vi oss att potatis är en mycket viktig del av varje måltid.

4. NY HÅRDDISK

Försök inte ens, du kommer att ladda ner ofantliga mängder porr och behöver en extra hårddisk för att få plats.

5. HÖRLURAR

Mest för så du slipper lyssna till puckot till bordsgranne som ständigt ropar ”LOL”.

6. MJUK KUDDE

Så att du kan sova bekvämt på ett stenhårt bord om du inte skulle orka att spela ytterligare ett dygn.

7. LÖJLIGT MYCKET PENGAR

Du ta med till den stora mäng pizza du lovat dig själv att inte köpa.

8. 100 TOMMA CD-SKIVOR

Massor med skivor behövs, så du kan bränna alla piratkopierade spel du sen kommer att ljuga om att du köpt.

9. PISS-HINK

Med en hink under din stol, så behöver du inte lämna din dator på en hel vecka eller mer.

10. TOTAL GALENSKAP

Att låsa in sig i en sal med svettiga nördar i flera dygn för att spela, är INTE definitionen av ”party”

Nu var du rolig va? hahahah, sämsta jag någonsin har hört. :ph34r:

skulle gärna vara med, men mina föräldrar kmr bara babbla på och ojojoj vad farligt, orka det :)

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...