Jump to content

Vet någon ett


thegtafreak
 Share

Recommended Posts

Tycker attityden hos de flesta av er är för jävlig rent utsagt.

Får jag fråga vad ända in i helvette ni går på?

Alltså titta hur ni uppför er mot honom.

Visst, han kanske stavar lite fel och dubbelpostar med mera, och KANSKE är lite för ung för det här forumet... och även om han nu vill fuska i ett spel så är det ju hans problem... om ni inte vill hjälpa honom utan bara klaga på honom så har ni fan inget och göra i den här tråden.

Om det nu är som han säger att han tänker använda det på sin egen server så kan de som vill ge honom tips om hur han kan göra t.ex. som jag tidigare sa, att han frågar steampowered om han kan få driva en server med fusk... annars kan ni ju faktiskt knipa käft och skita i tråden.

Seriöst, ni säger att han ska bli bannad? Ni tycker inte ni ska bli portade då också?

Eran attityd mot honom bryter mot MER regler än vad hans poster gör.

Om detta fortsätter tänker jag rapportera SAMTLIGA (stavning? :phear:) som postat i den här tråden p.g.a dålig attityd och allt vad det kan vara.

Och om han nu inte vet vad explorer.exe gör så kanske det har vissa anledningar, kanske att han inte är ett 24/7 - datorgeek + nettop varje dag, vecka, månad och år i hela våra liv, som vissa av oss andra.

Mmmm-- I feel like I'll be hated.

För övrigt så, explorer.exe är själva kontrollpanelen och det i windows, händer inget direkt farligt om du stänger ner det, förutom att kontrollpanelen försvinner, har du win xp så kommer den tillbaka efter några sekunder, ifall du har en äldre version av windows är jag osäker men då tror jag du måste antingen starta om datorn eller starta explorer.exe manuellt igen, går i och för sig att göra via taskmanager (Ctrl+Shift+ESC)

:ph34r: Som sagt-- sluta uppföra er som några jävla mongon som bott i soptunnor hela sina liv och inte vet hur man ska uppföra sig, och sluta puckla på den här stackaren.

*edit*

DU NU ÄR VIRUS PROGRAMMET SÖNDER SÅ DET STRÖMMAR IN VIRUS

MODERKORTET ÄR KNÄCKT PÅ MITTEN

GRAFIKEN ÄR 8-BITS

INGA IKONER SYNS

OCH MINA SPEL ÄR BORTA

SÅ TACK FÖR HJÄLPEN

Roffel Toffel. :P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jepp, när man formaterar försvinner VAC. Och allt annat på hårddisken. Inklusive operativsystemet. Det vill säga om man har båda på samma disk. Sen så går det inte att formatera en disk om systemet ligger på den inne i systemet. Logiskt?

Och Weeners otroligt intelligenta(och förhoppningsvis ironiska annars har väl Gud straffat honom med hjärnskada) lösning gör att du stänger av operativsystemet och kommer till inloggningsrutan till OS:et.

Om ni finner honom irriterande, så rapportera, skriv inte då ni bara boostar tråden. Det här är fan bara för jävligt av er. Tycker alla som jävlats med gtafreak i den här tråden + han själv borde få en varning p.g.a. personangrepp och troligtvis en låsning på tråden.

Tråkig du e nu.. nu ska vi inte va sånna :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför hjälper ni inte honom då istället för att spamma sönder tråden och komma med idiotiska förslag som att han ska ska formatera sin dator. Ni är inte ett dugg bättre än thegtafreak när ni gör så. :ph34r:

thegtafreak: Fråga/sök på Steams officiella forum (steampowered.com), vad jag vet är det tillåtet att fuska på sin egen server bara man stänger av VAC.

*Låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...