Jump to content

Vet någon ett


thegtafreak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Du. är. riktigt. dum.

Har du inga vänner som kan hjälpa dig? Sluta störa oss i vår fridliga vardag, ditt spam-paket

Mina vänner (kött huvuden) vet inget om vac

Känner stor lust att nu verkligen uttrycka mitt HAT mot dig nu, thegtafreak!

Men en 4/5-varnad kan inte bekosta sig något sånt. Damn.

BUHUUUUUUUcwm14_565270_0.gifcwm14_565270_0.gifcwm14_565270_0.gif

Redigerad av thegtafreak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för-i-helvete. Vi har redan förklarat det femtioelva gånger. Kan du inte läsa?

I värsta fall får du sparka lite på datorn. Dom flesta program slocknar då, men hoppar igång efter ett par sek. VAC stängs dock av. Kom ihåg att ta i ordentligt. 

Och, nej, jag skojar inte. 

DU NU ÄR VIRUS PROGRAMMET SÖNDER SÅ DET STRÖMMAR IN VIRUS

MODERKORTET ÄR KNÄCKT PÅ MITTEN

GRAFIKEN ÄR 8-BITS

INGA IKONER SYNS

OCH MINA SPEL ÄR BORTA

SÅ TACK FÖR HJÄLPEN :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, när man formaterar försvinner VAC. Och allt annat på hårddisken. Inklusive operativsystemet. Det vill säga om man har båda på samma disk. Sen så går det inte att formatera en disk om systemet ligger på den inne i systemet. Logiskt?

Och Weeners otroligt intelligenta(och förhoppningsvis ironiska annars har väl Gud straffat honom med hjärnskada) lösning gör att du stänger av operativsystemet och kommer till inloggningsrutan till OS:et.

Om ni finner honom irriterande, så rapportera, skriv inte då ni bara boostar tråden. Det här är fan bara för jävligt av er. Tycker alla som jävlats med gtafreak i den här tråden + han själv borde få en varning p.g.a. personangrepp och troligtvis en låsning på tråden.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...