Jump to content

En Guide


Cyper
 Share

Recommended Posts

Har gjort en Guide till SA. Vet inte om det finns så många guider förutom den som är klistrad.. Det är ett world dokument på 6 494 kb. Med bilder osv. Om det är onödigt är det bara att låsa den. I allafall en fördel att man kan spara den på datorn. Ladda ner på länken nedan. (OBS WinRaR behövs.)

EDIT: Av någon anledning går det inte att ladda upp den här, så ni får ladda upp den på Fusks.se's gta-forum.

http://forum.fuska.se/En_San_Andreas_guide_-t51373.html

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett den nu och från en skala 1-10 så ger jag den en 4.? varför tänker ni det. Jo, alla uppgifter finns snabbt att kolla på internet. Mycket av det do skrev til 99,9% är taget från andra sidor och du kan inte ta copywright på detta. Men det jag gillar med detta e att du tog tid att göra en guide. Det jag ger betyg på e arbetet. Om du satt 10 minuter eller 10 timmar spelar ingen roll. Tycker att du gjorde ett bra jobb men det va för mycket från andra sidor inte något du har gjort själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett den nu och från en skala 1-10 så ger jag den en 4.? varför tänker ni det. Jo, alla uppgifter finns snabbt att kolla på internet. Mycket av det do skrev til 99,9% är taget från andra sidor och du kan inte ta copywright på detta. Men det jag gillar med detta e att du tog tid att göra en guide. Det jag ger betyg på e arbetet. Om du satt 10 minuter eller 10 timmar spelar ingen roll. Tycker att du gjorde ett bra jobb men det va för mycket från andra sidor inte något du har gjort själv.

Tycker att det är bra att trycka ihop allting så slipper man söka runt på flera sidor för att hitta fakta.Tanken är att man så snabbt som möjligt ska hitta saker I den, sen kan det ochså vara så att alla inte kan sidor där man kan ta reda på visa saker. Ganska behagligt att bara öppna guiden på datorn I stället för att söka runt. Kommer förmodligen att uppdatera den senare. Men det var inte så smart att copyright'a den. :)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart att det ser ut som att han tagit från andra sidor, det är ju ren fakta som redan finns ute på sidor utspritt här och där, men nu ligger det i en fil i alla fall. Vad skulle guiden vara värd om den bara var full med lögner, all info om spelet finns redan ute på nätet.

Alla bilarna var från gtasajten och tycker att du borde chilla ner lite cortez.Och det ser inte ut som han har snott allt utan han har tagit.

ädit: @ Cyprez- Att glo igenom hela det Håller med till 100%! dokumentet tog mig ca 3-5 minuter. Hittar allt snabbare på internet och + mer då.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla bilarna var från gtasajten och tycker att du borde chilla ner lite cortez.Och det ser inte ut som han har snott allt utan han har tagit.

ädit: @ Cyprez- Att glo igenom hela det Håller med till 100%! dokumentet tog mig ca 3-5 minuter. Hittar allt snabbare på internet och + mer då.

Japp, står ochså Copyright gtasajten. Orkar dock inte skriva copyright på var enda liten bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, vet du ens vad copyright betyder? Man kan inte sätta copyright på vad som helst, och bara för att man gjort en sak har man inte copyright på den direkt.

@T-ryder: Är du stolt över det på något sätt? Har sett dig skriva det lite varstans.

Usch, nej.. Tyckte inte den var något bra alls, det var ju bara en massa fordon och bilder det stod om i princip, och det finns ju redan i den klistrade tråden i det här forumet, så.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...