Jump to content

Ny DOOM-Film


Alpha
 Share

Recommended Posts

:shifty:

Skämtar ni, eller? Tror ni verkligen det här kommer bli bra? Jag har bara spelat lite Doom, men kan ändå påstå att det här kanske är den värsta spel- baserade film någonsin. Jag menar, vad har Doom för story? Inte mer än någon kort introduktion som ger en bakgrund, samt några konversationer i spelet som förklarar vad man ska göra.

Och om lika mycket av filmen utspelar sig i förstapersons- vy, som i trailern, så kan det helt enkelt inte bli bra. Spel och film är trots allt två olika saker, och bara för att ett spel har bra gameplay och story betyder det inte att det göra sig lika bra på vita duken.

Förstapersons-vyn kommer bara vara med när dom skjuter mot monster. Och plus så kommer det vara texter medans actionet pågår så det kommer att bli lite stämning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara klargöra att Uwe Boll inte sitter i regissörstolen (även om han inte ens är närvarande när han spelar in sina filmer) till den här filmen. Det gör Andrzej Bartkowiak (Cradle 2 the grave, Romeo must die).

Kommer inte se skiten för det iof. För det första gillar jag inte Doom, för det andra... gillar jag inte filmer som baseras på spel. Kanon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu låter det ännu sämre... :rolleyes:

Men tänk dig att han springer runt med sitt "team" och så kommer det översättningstexter där killens kamrat säger "What the hell was that?" eller nåt sånt och sen står det där nere på svenska "Vad i helvete var det?" och så tänk dig filmen i huvet. Eller låter det fortfarande dåligt? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tänk dig att han springer runt med sitt "team" och så kommer det översättningstexter där killens kamrat säger "What the hell was that?" eller nåt sånt och sen står det där nere på svenska "Vad i helvete var det?" och så tänk dig filmen i huvet. Eller låter det fortfarande dåligt? :rolleyes:

Undertexter, eller vad pratar du om? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...