Jump to content

Hjälp!


Great
 Share

Recommended Posts

Hej.

Har spelat vc ett tag nu. Men det blev nå knas med datorn så att jag var tvungen att avinstallera vc och då försvann även mina sparade filer. Fast jag hade gjort en extra kopia på dem. Skulle någon kunna lägga upp sin sparade fil så att jag slipper spela om allt igen. Jag hade precis klarat uppdraget där man ska flyga med små radiostyrda helikoptrar och hämta dynamit för att spränga någon byggnad. Tack på förhand :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Har spelat vc ett tag nu. Men det blev nå knas med datorn så att jag var tvungen att avinstallera vc och då försvann även mina sparade filer. Fast jag hade gjort en extra kopia på dem. Skulle någon kunna lägga upp sin sparade fil så att jag slipper spela om allt igen. Jag hade precis klarat uppdraget där man ska flyga med små radiostyrda helikoptrar och hämta dynamit för att spränga någon byggnad. Tack på förhand :wub:

Man kan nästan tro att du inte klarade av uppdraget men att du inte vågade säga, därför kom du på en bortförklaring..

Det KUNDE ju vara så :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem vet det kanske var så det var :P

Tack för filen Balor. Men skulle nog vilja ha en fil där någon har kommit lite längre för jag hade tagit över Diaz mansion och gjort dildo dodo uppdraget eller var det heter där man ska flyga runt genom olika coronas genom stan. Hade kanske max tio uppdrag kvar att klara eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...