Jump to content

Leatherface


 Share

Recommended Posts

Ja det gör jag??

Och jag har slutat bråka med honom (hoppas jag). Det ända jag ville vara att svara på hans fråga och fråga honom om han hade bildbevis på Leatherface. Igentligen ville jag inte bråka men eftersom han började sacka om att jag hade 16 i IQ så kunde jag inte låta bli. Han har kallat mig saker och jag har kallat han saker. Jag berom ursäkt för det och det ska inte hända igen, men jag hoppas han har lärt sig en läxa..

:) REPORT :)

OKej men vad e det här da:

"Hahah GTASecrets up my ass!

Han finns inte och jag blir nästan besviken på folk som tror att han finns. Ni är jobbiga och envisa, Ge upp för fan! Om han finns så är det väl bara bevisa??"

du tycker vi e jobbiga, envisa?

*REPORTING*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men Både R* och Gta sekrets och andra sidor (vilket jag har glömt namnet på) säger att Leatherface finns. Men för det behöver vi inte dras några slutsatser. :)

R* skulle aldrig avslöja det, och GTASecrets, ja visst, en freewebs sida som kan säga vad som helst, dom har ingen säker källa, inte änns en bild.

Och den om GTASecrets har redan dragits några gånger.

Och jag tror nog att, om Leatherface hade funnits hade nog ufosxm redan hittat, för vad jag förstått så är han rätt bra på å söka.

Och ja, skulle tillåme stå i guider och liknande.

Men man kan aldrig gå efter en freewebs sida. Det är inte speciellt smart.

Som det ser ut nu så verkar vi vara överens om att Leatherface INTE finns.. eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att Leatherface finns. men jag är inte den som letar honom. området där det finns spök bilar är ju ett område där man kan leta finns ju trasiga bilar och övergivna cyklar.

Vad är det för spökligt med övergivna cyklar? gå till nån stor stad så kommer du skita på dig i så fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKej men vad e det här da:

"Hahah GTASecrets up my ass!

Han finns inte och jag blir nästan besviken på folk som tror att han finns. Ni är jobbiga och envisa, Ge upp för fan! Om han finns så är det väl bara bevisa??"

du tycker vi e jobbiga, envisa?

*REPORTING*

Ja jag tycker folk som tror att Leatherface finns är det efersom dom aldrig förstår att han inte existerar, det ska inte vara så svårt att fatta. Och "GTAsecrets up my ass" var ett skämt och det var inte ens menat att säge det till ALER700. Så sluta vara förbannad på mig, jag har iaf bett om ursäkt och försökt avsluta detta bråk som du inte har någonting med att göra. Capische?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tycker folk som tror att Leatherface finns är det efersom dom aldrig förstår att han inte existerar, det ska inte vara så svårt att fatta. Och "GTAsecrets up my ass" var ett skämt och det var inte ens menat att säge det till ALER700. Så sluta vara förbannad på mig, jag har iaf bett om ursäkt och försökt avsluta detta bråk som du inte har någonting med att göra. Capische?

Vad e capishe?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R* skulle aldrig avslöja det, och GTASecrets, ja visst, en freewebs sida som kan säga vad som helst, dom har ingen säker källa, inte änns en bild.

Och den om GTASecrets har redan dragits några gånger.

Och jag tror nog att, om Leatherface hade funnits hade nog ufosxm redan hittat, för vad jag förstått så är han rätt bra på å söka.

Och ja, skulle tillåme stå i guider och liknande.

Men man kan aldrig gå efter en freewebs sida. Det är inte speciellt smart.

Som det ser ut nu så verkar vi vara överens om att Leatherface INTE finns.. eller hur?

[Och Här kommer MR: Right han som vet aaaaaallt (wu zi mu) :lol: . Som jämt måste komma och berätta för alla hur duktig han tror att han är och säger att fålk som tror på att tex: Letherface är osmarta och korkade vad vinner du på det? ett liten nöjt hån flin? :P. Låt dom som är intreserade tro vad de vill sånna som du och Gtapimpfoolife är inte spesielt roliga att ha med på forumet ni bara gnäller och Diskuterar och e viktigpettrar. Sluta tjafsa det här e ju presis som med 2pac vissa tror att han levar och andra att han e död det går inte att bevisa något av det.Vänta tills ni har bevis för det ni påstår sant eller falskt håll fan inte på och gnäll på fålk som inte tror som du. ^_^ det här blir ju bara ellt fett jävla Report krig vilken ingen vinnet något på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla nybörjare som kommer att läsa denna tråd.

Ingen leatherface eller bigfoot finns. Inte ufo heller. Rykten som gjordes för att några ungar skulle få lite uppmärksamhet.

[Dra och ktit ner dig vad fan vet du va reporta du det skiter jagi jag skaendå inte va hemma på 4 månader från imårron din fule JAG-TROR-ATT-JAG-VET ALLT fjant! :lol: Du vet inte ett smack eller hur? ^_^:P alla JÄVLA IDIOTER SÅNHELATIDEN GNÄLLER PÅ ALLA ANDRAS ÅSIKTER DRA ÅT HELVETE!!! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...