Jarkam Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Jag vill också göra en sån här bot fast jag kan inte hitta "MegaHal" pluginet på Miranda's sida för "Plugin sidan" där är nere och packet som finns på startsidan funkar inte länken på. Så, någon som kan hitta pluginet åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Jag vill också göra en sån här bot fast jag kan inte hitta "MegaHal" pluginet på Miranda's sida för "Plugin sidan" där är nere och packet som finns på startsidan funkar inte länken på. Så, någon som kan hitta pluginet åt mig? Dedär va en 3 år gammal tråd du just drog upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 well, reglerna är så jävla luddiga för vad som man kan dra upp å inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Men de känns ju lite löst att dra upp den bara för han inte hittar sitt plugin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Men de känns ju lite löst att dra upp den bara för han inte hittar sitt plugin? Han gjorde ett mycket vettigare inlägg än savemon. Så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Förmodligen så är väl den här msnbotten föråldrad, borde väl finnas nåra bra mycket nyare? Om inte annat så kan vi låta den här gå till sin vintervila igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jarkam Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) Förmodligen så är väl den här msnbotten föråldrad, borde väl finnas nåra bra mycket nyare? Om inte annat så kan vi låta den här gå till sin vintervila igen Det finns bättre fast dom måste man programmera själv, jag tyckte MegaHal var intressant eftersom den lär sig själv Men jag får väl vänta till Miranda's plugin sida öppnar igen... Redigerad 18 mars, 2008 av Jarkam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 MegaHal vet inte om den är ren eller nåt, men det verkar som ett seriöst projekt! kanske fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Nu fick jag lust att bringa upp min gamla Morris till liv igen.. Har hjärnan och allt kvar så. mhm.. .> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jarkam Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Nu fick jag lust att bringa upp min gamla Morris till liv igen.. Har hjärnan och allt kvar så. mhm.. .> Det borde betyda att du har kvar programmet o så? Skulle du kunna skicka det till mig? För du har ett plugin som inte finns att ladda hem längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts