Jump to content

Är du


Kloak_råttan
 Share

Är du vegetarian?  

51 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänk att leva utan stora goda saftiga kebapizzor med god sås på, goa stora välfyllda hamburgare på max med en gd biff i, med asgo dressing i, hur skulle man klara sig utan sill och potatis på sommaren, och korv, köttbullar, sill och lax osv på julafton, inte kunna äta spaggeti och kött färssås.... Och inte kunna sitta nere vid stranden vid en sjö som ligger helt spegelblank och ha en brasa tänd som låter sådär mysigt, och grilla korv...

Slutsats: Ni vegitarianer måste ha det grymt svårt här i livet, tänk vad ni går miste om... :'( Ni sitter där och gnager på eran kalla morot medans vi kan äta allla läkerbitar jag beskrev ovan... Tycker riktigt synd om er... :P:huh:

Redigerad av Martin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

....Jag då....jag får inte äta mjölkprodukter....Pizza(Ost,degen), Hamburgare(Oftast mjölk pulver i hamburgaren), Glass(Snyft)....you got the picture....

Du har bestämt det själv, då tycker inte jag synd om dig, du får ju fan ta o skylla dig själv, hehe ;)

*EDIT*

Kom på att du kanske inte är vegitarian utan alargiskt, isf fall är det faktiskt synd om dig... :'(

Redigerad av Martin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har bestämt det själv, då tycker inte jag synd om dig, du får ju fan ta o skylla dig själv, hehe ;)

*EDIT*

Kom på att du kanske inte är vegitarian utan alargiskt, isf fall är det faktiskt synd om dig... :'(

Vem fan skulle va så dum att han valde att inte äta mjölk produkter?...Nej jag tål inte laktos...!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...