Jump to content

.ogg .


p-c-2
 Share

Recommended Posts

För det första verkar han ju gjort det " Yay! max 20 sekunder på google."

Och för det andra, kolla vad P-C skrev. Det var DET jag kommenterade.

-_-

Vad vill du mig?

Först ställde han en fråga vad .ogg vad för filformat, jag svarade och påpekade att det inte tog lång tid att googla.

Sen antar jag att han undrade hur man gjorde om den till .mp3 eller .wav

Jag gjorde en snabb sökning på google men orkade inte gå igenom 200 länkar eftersom jag skulle på fest.

Så jag påpekade än en gång att han skulle söka på google.

Och du tycker inte att det är onödigt säga att mitt inlägg var onödigt när jag hjälpte honom innan och sa i det sista inlägget att han skull använda google, medans du har inte skrivit ett jävla skit som kan hjälpa honom utan du har bara klagat på mig hela tiden.

EDit:

Om han inte kan svaret, måste han då leta upp det eller?

Ja? hurfan trodde du att man fick reda på saker? En liten tomte som kommer springandes med ett rosa kuvär som innehåller svaret eller?

Edit2: efter skribbs inlägg.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vill du mig?

Först ställde han en fråga vad .ogg vad för filformat, jag svarade och påpekade att det inte tog lång tid att googla.

Sen antar jag att han undrade hur man gjorde om den till .avi eller.wmv.

Jag gjorde en snabb sökning på google men orkade inte gå igenom 200 länkar eftersom jag skulle på fest.

Så jag påpekade än en gång att han skulle söka på google.

Och du tycker inte att det är onödigt säga att mitt inlägg var onödigt när jag hjälpte honom innan och sa i det sista inlägget att han skull använda google, medans du har inte skrivit ett jävla skit som kan hjälpa honom utan du har bara klagat på mig hela tiden.

EDit:

Ja? hurfan trodde du att man fick reda på saker? En liten tomte som kommer springandes med ett rosa kuvär som innehåller svaret eller?

*Gäsp*

Jag tyckte inte ditt inlägg var onödigt, skrev jag det? Däremot kändes det onödigt att påpeka att han ska använda google på ett sånt sätt som att det vore jobbigt för dig att han ställde sådana här frågor. Som sagt, du behöver ju inte svara..

Och frågan : "Om han inte kan svaret, måste han då leta upp det eller?"

Var inte ställd till dig, kolla igenom ordentligt.

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Gäsp*

Jag tyckte inte ditt inlägg var onödigt, skrev jag det? Däremot kändes det onödigt att påpeka att han ska använda google på ett sånt sätt som att det vore jobbigt för dig att han ställde sådana här frågor. Som sagt, du behöver ju inte svara..

Och frågan : "Om han inte kan svaret, måste han då leta upp det eller?"

Var inte ställd till dig, kolla igenom ordentligt.

Varför var det onödigt att säga att han skulle använda google när svaret finns där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skrev "Snälla använd Google!".

För mig låter det mer som att du tycker det är jobbigt att han inte använder google. Då sa jag att du behöver väl inte leta upp svaret där då om det nu är så jobbigt? Speciellt inte när du ska iväg på fest...

Annars hade du väl skrivit ngt liknande som "ett tips är att kolla på google" "kolla google" osv..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...